Версия за печат

00188-2016-0001

BG-ХИСАРЯ: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ХИСАРЯ, БУЛ. ГЕНЕРАЛ ГУРКО № 14, За: ИНЖ. ЦОНКА ВОЙВОДИНОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4180, ХИСАРЯ, Тел.: 0337 62034, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Място/места за контакт: ИНЖ. ПЕНКА ДОЙКОВА
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор, на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Хисаря“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Хисаря - гр. Хисаря и всички населени места в общината
Код NUTS: BG42
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Хисаря“ За срока на договора, възложителят ще разполага с правото да присъединява и нови обекти, допълнително включени в списъка на средствата за търговско измерване, по съответния ред, с изискуемите за това документи. Обемът на поръчката може се прогнозира въз основа на потреблението в МWh на Възложителя за 12 месечен период по ИТН съгласно приложения списък с обекти на Възложителя. В случай на необходимост, в рамките на срока на действие на договора и предвидения финансов ресурс, Възложителят може да включи нови обекти, за които ще заплаща по договорената с изпълнителя цена. 4. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ: 1. Доставката ще се финансира с бюджетни средства от бюджета на второстепенните разпоредители. 2. Плащането на сумата, ще се извърши в български лева, по банков път, в срок от 30 (тридесет) календарни дни след извършване на доставката, въз основа на представени данъчни фактури в оригинал към съответните Общински предприятия, придружени с отчет на изразходваното количество енергия за всеки обект поотделно.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09000000, 09300000

Описание:

Нефтопродукти, горива, електричество и други енергоизточници
Електрическа, топлинна, слънчева и ядрена енергия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
250000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727738 от 12.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-6/17.10.2016г. / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на нетна активна ел.енергия от изпълнител, координатор настандартна балансираща група за ниско напрежение с пълно администратиране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланса за обекти на община Хисаря
V.1) Дата на сключване договора
17.10.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД, ЕИК 1136701474, ПЛ. ПОЗИТАНО № 2, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 4437433, Факс: 02 4437434

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 250000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 250000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

СЪГЛАСНО ЧЛ. 120 ОТ ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Енергийна Финансова Група АД - ЕИК: 131332101; 2. Енекод АД ЕИК: 203638768; 3. Гранд Енерджи Дистрибюшън ЕООД, ЕИК: 201208860 4. Мост Енерджи АД ЕИК: 201325372; 5. Чез Трейд България ЕАД ЕИК: 113670147; 6. Хидро Енерджи Груп ООД ЕИК: 200688940


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор