Версия за печат

00530-2016-0030

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, За: Т. Александрова, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: t.aleksandrova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2925.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Техническо поддържане /профилактика и ремонт/, включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост на климатична, отоплителна и вентилационна техника в административната сграда на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич,, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна, бул. Осми приморски полк 128 /ТД на НАП Варна/ гр. Добрич, ул. Незвисимост 7 и ул. Независимост 31 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Добрич/ гр. Разград, пл. Независимост 1 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Разград/ гр. Русе, ул. Майор Атанас Узунов 19 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Русе/ гр. Силистра, ул. Генерал Скобелев 8 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Силистра/ гр. Търговище, пл. Свобода 1 /ТД на НАП Търговище офис за обслужване Търговище/ гр. Шумен, пл. Освобождение 2, ул. Адам Мицкевич 1 и ул. Цар Иван Александър 108 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Шумен/
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Техническо поддържане /профилактика и ремонт/, включително подмяна на резервни частии консумативи при необходимост, на климатична, отоплителна и вентилационна техника в адмнистративните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен". Преметът на обществената поръчка включва извършване на: 1. Задължителна профилактика - месечна, тримесечна, шестмесечна и годишна /приложение 1/, съгласно препоръките и изсикванията на производителя за съблюдаване изправността на елементи и възли, което се осъществява в обем, технология и процедура както следва: за климатина и вентилационна техника 1.1. Технически преглед (профилактика) на; вътрешно и външно тяло, фреонови тръби, вентили и гайки, електро захранващи кабели, ел. вентилатори; 1.2. Проверка на вентилаторна система; 1.3. Проверка кръга на охладителната система; 1.4. Проверка за теч на водата във водната система, проверка на температурата и налягането в системата; 1.5. Проверка на електрическото и механично функциониране на всички връзки, съединения в арматурата, на предпазните съоръжения и на цялостта на защитните покрития. 1.6. Почистване на топлообменници, 1.7. Измиване с вода и препарати на PVC въздушния филтър, 1.8. Проверка на маслото във фреоновия кръг, проверка на количеството на фреона, 1.9. Проверка за наличе на скреж. за отоплителна техника; 1.10 Технически преглед (профилактика) на: котли, газови горелки, климатични камери, конвектори и тръбни мрежи, 1.11. Проверка на вентилаторна система, 1.12. Проверка за теч на вода от водната система, 1.13. Проверка на електическото и механично функциониране на всички връзки, на предпазните съоръжения и на целостта на защитните покрития., 1.14 Техническо обслужване на абонатна станция. В седемдневен срок от сключване на договора изпълнителят следва да извърши първоначален преглед на климатичната, отоплителна и вентилационна техника, за което се съставя протокол, в който се посочват: обслужваната техника, техническо състояние на всяко устройство и изправност на инсталацията. 2. Ремонт на климатична, отоплителна и вентилационна техника - отстраняване на неоткрити при профилактиката неизправности и аварии, по сигнал на възложителя, включително и подмяна на резервни части и консумативи при необходимост. Доставката и монтажа на резервните части и консумативи се извършва в срок не повече от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на утвърждаване на заявката съдържаща количества и цени на резервните части. Времето за реакция на изпълнителя, за което негов служител трябва да пристигне в обекта, да установи причината за повредата и да започне работа следва да е: За климатична техника в работните помещения, вентилационна и отоплителна техника-до 24 часа от получаване на заявката за повредата; За климатична техника в сървърни помещения-до 4 часа от получаване на заявката за повредата. При необходимост от извършване на ремонт в сервизната база на изпълнителя, транспортирането на компонентите се извършва от и за сметка на изпълнителя. Изпълнителят следва да приема обаждания за аварии -24 часа на посочен факс номер или електронен адрес.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща стойност на техническо поддържане /профилактика и ремонт/ без ДДС за една година; тежест: 55
Критерий: Гаранция за извършените ремонтни работи; тежест: 5
Критерий: Обща стойност, сбор от посочените единични стойности без ДДС за консумативите и резервните части ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 032 - 051771 от 02.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 131856 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 56 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Техническо поддържане /профилактика и ремонт/, включително и подмяна на резервни части и консумативи при необходимост на климатична, отоплителна и вентилационна техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ТОПЛЛИК ЕООД, ЕИК 130358132, ул. Букорска 32, Република България 2040, Ботевград, Тел.: 02 8459075, Факс: 02 8459075

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 220000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срoкът за изпълнение на договора е 24 месеца считано от 14.10.2016г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договoра - 220000 лева без ДДС в рамките на този срок. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банков път в срок до 30 календарни дни след представяне в отдел "Бюджет и финанси" при ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване на следните документи за извършените дейности през месеца: протокол за извършената профилактика на климатична, отоплителан и вентилационна техника, съгласно приложение № 1; констативен протокол за извършение ремонти и подмяна на дефектирали части, подписани от определените отговорници по договора и фактура. Фактурата се издава на името на териториалната дирекция и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна или съответния офис при ТД на НАП Варна.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Топлик ЕООД, ЕИК 130358132, адрес гр. Ботевград, ул. Букорска 32