Версия за печат

00044-2016-0045

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: y.lukanov@abv.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.

Електронен достъп до информация: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=778..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Изготвяне на информация за преценка за необходимост от оценка на въздействието върху околната среда и Екологична оценка“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Изготвяне на информация за преценка за необходимост от оценка на въздействието върху околната среда и Екологична оценка“. Целта на поръчката е сключване на рамково споразумение с няколко потенциални изпълнителя за срок от 48 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс по него, с което да бъдат изготвени Информации за преценка за необходимост от оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) и Екологична оценка (ЕО) за инвестиционни предложения на АПИ, на базата на които да бъдат издадени Решения за реализация на обектите. В разработките при необходимост да бъдат заложени мерки на намаляване на отрицателното въздействие. Експертите трябва да се произнасят със становища относно изпълнението на мерките в целия процес на проектиране и строителство, включително и след постановяване на крайния акт от компетентния орган по околната среда и водите. Рамковото споразумение ще бъде сключено с първите трима класирани участници – трима потенциални изпълнители, в зависимост от подадените и допуснати до класиране участници за срок от 48 (четиридесет и осем) месеца или до изчерпване на финансовия ресурс по него. След провеждане на процедурата с участниците, определени за изпълнители, ще бъде сключено рамково споразумение, а не договор за възлагане на обществена поръчка. В него не са определени всички условия за възлагане на конкретните договори. Конкретните поръчки, възлагани в изпълнение на Рамковото споразумение, ще се провеждат на основание и по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП. За определянето на Изпълнител по всеки конкретен договор Възложителят ще отправя писмена покана до всички потенциални изпълнители по Рамковото споразумение, с посочване на конкретната дейност, обект и обхват на изпълнение по съответния договор (съгласно предписанието на компетентния орган по околната среда и водите), както и критерий за оценка на подадените от потенциалните изпълнители по Рамковото споразумение оферти.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71313440

Описание:

Услуги по оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) за целите на строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на информации за преценка за необходимост от ОВОС за изпълнение на ново строителство и/или реконструкция на пътища от републиканската пътна мрежа; тежест: 50
Критерий: Единична цена на километър път за изработване на Екологична Оценка (ЕО) за изпълнение на ново строителство и/или реконструкция на пътища от републиканската пътна мрежа; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 132266 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 53-00-8287-1/20.10.2016 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Изготвяне на информация за преценка за необходимост от оценка на въздействието върху околната среда и Екологична оценка“.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Грийн Експерт БГ ЕООД, ЕИК 204113645, ул. Райна Княгиня 27, Република България 4003, Пловдив, Тел.: 0887 209811, E-mail: officegreenexpertbg@gmail.com, Факс: 0089 585802

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 800000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 53-00-8287-2/20.10.2016 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Изготвяне на информация за преценка за необходимост от оценка на въздействието върху околната среда и Екологична оценка“.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Данго Проект Консулт ЕООД ЕИК 130052986, ж.к. Овча Купел, бл. 412, вх. Е, ап. 162, България 1832, София, Тел.: 02 9559898, E-mail: dangoltd@mail.orbitel.bg, Факс: 02 9559898

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 800000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Грийн Експерт БГ "ЕООД, „Данго Проект Консулт" ЕООД, „Клементина Григорова" ЕООД, „Тетия Еко" ЕООД, „Ванг" ЕООД, Консорциум „П Юнайтед-ВДП 3"(„П-Юнайтед" ЕООД, „ВДП" ООД),