Версия за печат

02030-2016-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010029

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА, бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21, За: Васил Василев, Младен Наумов, БЪЛГАРИЯ 1309, София, Тел.: 02 8139257; 02 8139193, E-mail: lop@gdin.bg, Факс: 02 8139257; 02 8139107; 02 8139228

Място/места за контакт: стаи № 53 и 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.gdin.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.profile.gdin.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.profile.gdin.bg/30ed668b656e86ab90cf655d6e0b6227.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: изпълнение на наказанията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на хигиенни, перилни и миещи препарати и материали", по обособени позиции: Обособена позиция № 1 - "Хигиенни консумативи", Обособена позиция № 2 - "Почистващи препарати и сапуни"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
складовите бази на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби в градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол, Бобов дол, Белене и Бойчиновци.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е за доставка на хигиенни, перилни и миещи препарати и продукти които са предназначени, за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ (ГДИН) и териториалните й служби, за 24 месеца.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

18141000, 18424300, 33700000, 33771000, 33771100, 39220000, 39224000, 39224100, 39224320, 39224330, 39224350, 39525100, 33711900, 39830000, 39831000

Описание:

Работни ръкавици
Ръкавици за еднократна употреба
Продукти за лични грижи
Изделия от хартия за санитарна употреба
Дамски превръзки и хигиенни тампони
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство
Метли и четки и различни видове други изделия
Метли
Гъби
Кофи
Лопатки за смет
Парцали за бърсане на прах
Сапун
Почистващи продукти
Перилни и почистващи препарати

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 61 - 103440 от 26.03.2016 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 69 - 119809 от 08.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 9231 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Хигиенни консумативи"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ЛУКСИМА ГРУП“ ЕООД, ж.к. „Красна поляна“, ул. „Сали Яшар“ № 39, БЪЛГАРИЯ 1373, София, Тел.: 088 2892270, E-mail: luxima_grup@abv.bg, Факс: 02 4234206

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 88134.72 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРИ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, 2. „ХИГИЕННО-МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ” ЕООД, 3. „МИРА ФУУД” ЕООД, 4. „ПЕРУН - ККБ” ЕООД , 5. „ОРИМЕКС“ ООД, 6. „НОВЕ ИНЖЕНЕРИНГ“ ЕООД, 7. „КУКУДА ГРУП“ ООД, 8. „НИЯ–МИЛВА“ ЕООД, 9. „Ай енд Ди билд“ ООД, 10. „ТОП ЕЛАНА“ ООД, 11. „ЛУКСИМА ГРУП“ ЕООД, 12. Кооперация „ПАНДА“, 13. „ТРАНС КО 04“ ЕООД, 14. „РОНОС“ ООД.