Версия за печат

00210-2015-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19, За: Лилия Белчева - държавен експерт в дирекция Обществени поръчки, България 1202, София, Тел.: 02 9405452, E-mail: LBelcheva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sp.mrrb.government.bg/Pages/default.aspx.

Електронен достъп до информация: http://sp.mrrb.government.bg/Ch14al1/1116061/Forms/AllItems.aspx.

Електронно подаване на оферти и заявления: https://sevop.minfin.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: регионално развитие и благоустройство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на АГКК"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
България
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на АГКК, по рамкови споразумения, сключени от ЦООП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
179166 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

ДА

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

11-16-061

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 18 - 028422 от 27.01.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 132 - 242651 от 11.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-02-29-229 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

Брой на офертите, получени по електронен път

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД, ЕИК 131262158, ул. Ангел Кънчев № 5, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 02 9397147

Интернет адрес/и:

URL: http://www.plesio.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 111670 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 111670 BGN без ДДС
Брой месеци: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-02-29-228 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

Брой на офертите, получени по електронен път

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОНОС ООД ЕИК 831176328, бул. Ал. Стамболийски № 84, България 1303, София, Тел.: 02 4893134, E-mail: a.asenova@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: http://www.officemarket.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 67496 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 67496 BGN без ДДС
Брой месеци: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"РОЕЛ-98" ООД, КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", "ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС" ЕАД, "ЛИРЕКС-БГ" ООД, "РОНОС" ООД, "АТС БЪЛГАРИЯ" ООД