Версия за печат

00044-2016-0003

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: y.lukanov@abv.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.

Електронен достъп до информация: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=699..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за упражняване на консултантска услуга – строителен надзор при изпълнение на обект: „Реконструкция на мост над река Мараш по път I-7 о.п. Шумен-Ямбол-Гранитово-Лесово при км 228+681“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Област Сливен
Код NUTS: BG342
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Обявлението обхваща поръчка/и въз основа на динамична система за покупки (ДСП)

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Избор на изпълнител за упражняване на консултантска услуга – строителен надзор при изпълнение на обект: „Реконструкция на мост над река Мараш по път I-7 о.п. Шумен-Ямбол-Гранитово-Лесово при км 228+681“. Извършването на услугата включва консултантски услуги в пълен обем, във връзка със строителството на горепосочения обект и включва дейностите по: (а) Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); (б) Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; (в) Управление на изпълнението на Строежа /Управление на проекта/; (г) Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; (д) Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените строително - монтажни работи (е) Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР; (ж) Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове; (з) Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; (и) Изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. (й) След подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15), да извърши геодезическо заснемане на обекта при спазване на изискванията на Наредба № 3 от 28.04.2005 г. за съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри. Проектът да се представи в 3 (три) екземпляра и резултатът от извършеното заснемане да се отрази в КВС или кадастралната карта на землището, в което се намира обекта, за издаване на удостоверение по чл. 54а, ал. 3 от ЗКИР (Закон за кадастъра и имотния регистър). (к) Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
12900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 027 - 043940 от 09.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-36-4 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Избор на изпълнител за упражняване на консултантска услуга – строителен надзор при изпълнение на обект: „Реконструкция на мост над река Мараш по път I-7 о.п. Шумен-Ямбол-Гранитово-Лесово при км 228+681“.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Трансконсулт - БГ ООД, ЕИK 121389659, Красно село, ул. Даме Груев 15, ет. 7, Република България 1606, София, Тел.: 02 8053960, E-mail: office@transconsultgroup.com, Факс: 02 8510003

Интернет адрес/и:

URL: http://tkbg.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12900 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка, като срокът за обжалване е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ЕН АР КОНСУЛТ" ЕООД, „ПЪТИНВЕСТ - ИНЖЕНЕРИНГ" АД, „ТРАНСКОНСУЛТ - БГ ООД, „ТРАФИК ХОЛДИНГ' ЕООД", „ИНЖКОНСУЛТПРОЕКТ" ООД, „СНИК" ЕООД, „Т7 КОНСУЛТ" ЕООД, „ТРИ-ЕС" ЕООД, „ПЛАН ИНВЕСТ ПЛОВДИВ" ЕООД, „КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГС" ЕООД