Версия за печат

00338-2016-0019

BG-Разград:

Решение за откриване на процедура



Решение номер №41 от дата 14.10.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

BG324, Община Разград, бул Бели Лом №37А, За: Виргиния Станкова и инж. Емилия Георгиева, България 7200, Разград, Тел.: 084 618171; 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20161011MDPI1856078.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на територията на община Разград през експлоатационни сезони 2016/2017 г. и 2017/2018 г.“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поръчката има за цел да се осигури нормална проходимост и безопасна експлоатация на общинските пътища през два зимни експлоатационни сезона, както и достъп до населените места от общината, и се изпълнява при спазване на НАРЕДБА № РД-02-20-19 от 12.11.2012 г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата, действащите технически правила и норми, указанията и инструкциите на НАПИ и приложимата законова уредба. Зимното поддържане на пътищата включва комплекс от дейности, свързани с осигуряване на проходимостта им при зимни условия и премахване или ограничаване на неблагоприятното влияние на снега и леда върху условията на движение. Видът и обхватът на работите за зимно поддържане на пътищата се определят в зависимост от приетото за определен път ниво на зимно поддържане. Изпълнителят на поръчката извършва следните дейности : • Подготвителни работи: изготвяне на оперативни планове за зимно поддържане за всеки от двата експлоатационни сезона, технически прегледи на машини и съоръжения, осигуряване на необходимите материали и др.; • Поддържане на специализираната техника за изпълнение на поръчката за своя сметка в добро техническо състояние за целия период на изпълнение на поръчката; • Денонощно дежурство на хора и техника през експлоатационните сезони ; • Самостоятелно осигуряване на данни и прогнози за метеорологичната обстановка с оглед осигуряване организация за изпълнението на поръчката; • Осигуряване на опорен/пункт/ове за изпълнение на поръчката; • Събиране и предаване за своя сметка на информация за състоянието на пътната мрежа през експлоатационния сезон;подаване на информация на дежурните от Постоянната комисия за защита на населението при бедствия, аварии и катастрофи; • Снегопочистване (патрулно и периодично) на пътищата до постигане на съответните степени и ниво на зимно поддържане, • Разчистване на снежни валове, преспи и снегонавявания ; • Отстраняване на уплътнени снежни и снежно-ледени пластове , поледица и снежна каиш; • Обезопасяване на пътищата срещу хлъзгане: доставка и разпръскване на минерални материали и химични вещества; • Пресичане на снежни валове върху банкета за нормално оттичане на водата от пътното платно; • Спиране и отклоняване на движението при бедствия и аварии през зимния сезон; • Извличане на закъсали превозни средства ; • Снегозащита на пътищата и окосяване на тревни площи, изсичане на храсти, отстраняване на материали и други предмети в обхвата на пътя, които водят до образуване на снегонавявания; И всички предвидени в НАРЕДБА № РД-02-20-19 от 12.11.2012 г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата. Дейностите за зимно поддържане на пътищата се извършват от Изпълнителя в съответствие с одобрените от Възложителя и ежегодно актуализирани оперативни планове за зимно поддържане, включително за действие при утежнени зимни условия и при обилни снеговалежи. Изсичане на храсти, отстраняване на материали и други предмети в обхвата на пътя, които водят до образуване на снегонавявания може да се извърши и преди настъпването на експлоатационния сезон.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Не е целесъобразно обществената поръчка да бъде разделена на обособени позиции.Естеството на изпълнение на поръчката и включените за изпълнение дейности в нейния предмет не предполагат необходимост от разделяне на обособени позиции. Липсват ясни критерииразграничителни белези, по които да се обособят отделни обекти, респ.отделни обособени позиции в предмета на поръчката.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 264000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С оглед прогнозната стойност на обществената поръчка, изчислена/посочена към датата на решението, в размер посочен в Раздел IV.7 на настоящото решение, която попада в праговете посочени в чл.20, ал.2, т.2, избраният вид процедура е публично състезание на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП. Съгласно чл.18, ал.2 от ЗОП публично състезание е процедура, при която всички заинтересувани лица могат да подадат оферта.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят не изисква обединенията да имат определена форма, за да участват при възлагането на поръчката и не поставя условие за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица и това не е необходимо за изпълнение на поръчката. Настоящото отбелязване е в съответствие с чл.10, ал.2 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от Закона за обществените поръчки-жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.10.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Валентин Стефанов Василев

VIII.2) Длъжност

кмет на Община Разград