Версия за печат

00111-2015-0006

BG-Котел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл.Възраждане №1, За: Светлана Василева, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336, E-mail: svasileva.kotel@gmail.com, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kotel.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=303.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на Общ устройствен план на Община Котел

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изработване на проект за Общ устройствен план (ОУП) на Община Котел по обем и съдържание в съответствие с действащата нормативна уредба за устройство на територията в Република България, Заданието за изработване на проект на Общ устройствен план на община Котел и Техническата спецификация, в т.ч.: 1.Изготвяне на предварителен (езкизен) проект на ОУП и 2.Изготвяне на окончателен проект на ОУП.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
147984 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ТП1- Подход и методология за изпълнение на поръчката - подпоказател 1 на показател Техническо предложение за изп-е на поръчката ; тежест: 40
Показател: ТП2- Предложена от уч-ка организация и разпределение на задачите - подпоказател 2 на показател Техническо предложение за изп-е на поръчката; тежест: 20
Показател: ТП3 - Управление на риска - подпоказател 3 на показател Техническо предложение за изп-е на поръчката; тежест: 10
Показател: ЦП - Предлагана цена за изпълнение на поръчката; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 705076 от 30.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 140 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
20.09.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Проджект планинг енд менидмънт ООД, ЕИК 175216595, ул. Княз Борис I No 98А, ет. 1, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9533567, E-mail: office@ppmanagement.eu, Факс: 02 9533567

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 147984 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД 17-771 от 30.12.2015 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД 13-220 от 19.07.2016 г. e определен изпълнителя на обществената поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.224 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

- „ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ” ООД гр.София" с ЕИК 175216595 - „СТОАРХ” ЕООД гр.София с ЕИК 131022095 - „Форум Александрови” ЕООД гр.София, ЕИК 175256235 - ДЗЗД „Консорциум урбан груп” гр.София, ЕИК 175583920 със следните членове „Визура” ЕООД гр.София с ЕИК 131014508, "Геоцентър" ЕООД гр.София с ЕИК 175119329 и „Урбано” ЕООД гр.София с ЕИК 131428797 - „Фрибул” ООД гр.Варна, ЕИК 103318710 - „Груп Арнайз консултинг” ООД гр.София, ЕИК 175409987 - „Ултра – Про” ДЗЗД гр.Варна със следните членове „Гис Про” ЕООД гр.Варна, ЕИК 202199670 и „Ултра Гис Про” ЕООД гр.Варна, ЕИК 203877661 - „Национален център за териториално развитие” ЕАД гр.София, ЕИК 130175896


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор