Версия за печат

00243-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130485795

Втора САГБАЛ Шейново ЕАД, ул. Шейново № 19, За: отдел Обществени поръчки, Р. Димитрова, РБ 1504, София, Тел.: 02 9659469, E-mail: pravisti@sheynovo-ag.eu, Факс: 02 9441768

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sheynovo-ag.eu.

Адрес на профила на купувача: http://sheynovo-ag.eu/dosie_00243-2016-0002_April.html.

Електронен достъп до информация: http://sheynovo-ag.eu/dosie_00243-2016-0002_April.html.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ И ПРЕВЪРЗОЧНИ МАТЕРИАЛИ” по обособени позиции: 1. Обособена позиция №1 – “Доставка на медицински консумативи” 2. Обособена позиция №2 – “ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ И ПРЕВЪРЗОЧНИ МАТЕРИАЛИ” по обособени позиции: 1. Обособена позиция №1 – “Доставка на медицински консумативи” 2. Обособена позиция №2 – “Доставка на превързочни материали”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
склада на „Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД – по отношение на медицинските консумативи; - болнична аптека на „Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД, по отношение на превързочните материали.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на възлагане по откритата процедура е: периодично повтарящи се доставки на медицински консумативи и превързочни материали за нуждите на “Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД (ВЪЗЛОЖИТЕЛ), съгласно приложената техническа спецификация, с цел избор на доставчик на посочените номенклатури и сключване на договор за доставка при условията и по реда на Закона за обществените поръчки. Срок за изпълнение на поръчката: - 12 месеца от датата на подписване на договор за възлагане на обществена поръчка. Крайният срок за доставка по изключение може да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
215743.67 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател 1 - ЦО – предлагана единична цена – до 50 т; тежест: 50
Критерий: Показател 2 – Качество – до 50 т.; ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00243-2016-0002

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 032 - 051376 от 16.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 074 - 128900 от 15.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 68 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: доставка на медицински консумативи и превързочни материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„БИКОМЕД“ ООД ЕИК 130421337, ж.к. Красна поляна, ул. “Румяна“ бл.24, вх.Г, ап.85, адрес за кореспонденция: гр. София -1618, бул.“Цар Борис III“ № 201А, РБ 1330, София, Тел.: 02 9553695, E-mail: office@bikomed.net, Факс: 02 9552012

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 459.6 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 69 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: доставка на медицински консумативи и превързочни материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“БУЛМАР МЛ“ ООД, EИК 131148628, със седалище и адрес на управление: 1618 гр.София, кв.”Манастирски ливади“, ул.“Пирин“ № 32, РБ 1618, София, Тел.: 02 8501050, E-mail: office@bulmarml.bg, Факс: 02 8558543

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24905.5 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 70 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: доставка на медицински консумативи и превързочни материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Софарма Трейдинг“ АД, ЕИК 103267194, със седалище и адрес на управление: 1756 гр.София, ул.“Лъчезар Станчев“ № 5, Софарма бизнес Тауърс, сграда А, ет.12,, РБ 1756, София, Тел.: 02 8133660, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 35816.68 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 71 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: доставка на медицински консумативи и превързочни материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“Соломед“ EООД,, със седалище и адрес на управление: гара Лакатник 2272, ул.“Хр.Ботев“ № 44, адрес за кореспонденция: гр.София -1618, жк.“Бъкстон“, ул.“Казбек“ № 49, РБ 2272, гара Лакатник, Тел.: 02 9555600, E-mail: avelcheva@solomed.eu, Факс: 02 9559300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 128141.31 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 72 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: доставка на медицински консумативи и превързочни материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“Медицинска техника инженеринг“ ООД, ЕИК 831641528, със седалище и адрес на управление: София 1750, ж.к.Младост 1, бл.28Б, (ул.“Димитър Моллов“), РБ 1750, София, Тел.: 02 4627124, E-mail: info@mte-bg.com, Факс: 02 4627128

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3583.54 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 73 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: доставка на медицински консумативи и превързочни материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Софинформпродукт – Грозданов“ ЕООД, ЕИК 121146714, със седалище и адрес на управление: гр.София 1407, бул.“Черни връх“ № 38, бл.45, п.к. 164,, РБ 1407, София, Тел.: 02 9625278, E-mail: sofinformproduct@abv.bg, Факс: 02 9625948

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1560 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 74 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: доставка на медицински консумативи и превързочни материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

19

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Истлинк България“ ООД, ЕИК 115573932, със седалище и адрес на управление: гр.Пловдив, ул.“Йордан Йовков“ № 9, и адрес 1225 гр.София, ул.“Ясен“, № 2А, РБ 1225, София, Тел.: 02 9833139, E-mail: eastlink_sof@abv.bg, Факс: 02 9835122

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 21277.04 BGN без ДДС
Брой месеци: 14
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.“Инфомед“ ЕООД е подал оферта с вх.№ 13/05.05.2016 г. 9,35 ч., 2.“ЕКОС Медика“ ООД, вх.№ 15/05.05.2016 г. 12,45 ч., 3.“Адванс Медикал“ ЕООД, вх.№ 16/09.05.2016 г. 15,05 ч., 4.“Софинформпродукт - Грозданов“ ЕООД, вх.№ 17/10.05.2016 г. 8,20 ч 5.“Булмар - МЛ“ ЕООД, вх.№ 18/10.05.2016 г. 9,38 ч., 6.“Вакпак Медикал“ ООД, вх.№ 19/10.05.2016 г. 10,10 ч., 7. “РСР“ ЕООД, вх.№ 20/10.05.2016 г. 10,30 ч., 8. „Софарма Трейдинг“ АД с оферта вх.№ 21/10.05.2016 г. 10,40 ч., 9. „Бикомед“ ООД с оферта вх.№ 22/10.05.2016 г. 11,00 ч., 10. „Хелмед България“ ЕООД, с оферта вх.№ 23/10.05.2016 г. 11,03 ч., 11. „Медицинска Техника Инженеринг“ ООД, с оферта вх.№ 24/10.05.2016 г. 11,06 ч., 12. „Диамед“ ООД, с оферта вх.№ 25/10.05.2016 г. 11,07 ч., 13. „Вега Медикал“ ЕООД, с оферта вх.№ 26/10.05.2016 г. 11,09 ч., 14. „Ултрамед“ ЕООД, с оферта вх.№ 27/10.05.2016 г. 11,17 ч., 15. „Елпак Лизинг“ ЕООД, с оферта вх.№ 28/10.05.2016 г. 11,30 ч., 16. „Соломед“ ЕООД, с оферта вх.№ 29/10.05.2016 г. 12,20 ч., 17. „Агарта-ЦМ“ ЕООД, с оферта вх.№ 30/10.05.2016 г. 12,25 ч., 18. „Истлинк България“ ООД, с оферта вх.№ 31/10.05.2016 г. 12,55 ч 19. „Медилон“ ЕООД, с оферта вх.№ 32/10.05.2016 г. 12,56 ч.,