Версия за печат

00392-2016-0004

BG-Провадия: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Провадия, ул. Дунав №39, За: Богдана Стойчева, Република България 9200, Провадия, Тел.: 0518 47813, E-mail: b_stoycheva@provadia.bg, Факс: 0518 47811

Място/места за контакт: Община Провадия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.provadia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=113&dr=0.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане, хигиенни и почистващи препарати за нуждите на Община Провадия” с две обособени позиции: Обособена позиция №1 „Доставка на тонери, канцеларски материали и различни консумативи” и Обособена позиция №2 „Доставка на хигиенни и почистващи препарати, канцеларски материали и консумативи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Провадия
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хигиенни и почистващи препарати, канцеларски материали и консумативи

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199000, 39110000, 39514100, 39525800, 39121200, 39131000, 39224350, 22800000, 22813000, 22830000, 22852100, 30199500

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Тоалетни кърпи
Почистващи кърпи
Маси
Етажерки за бюро
Лопатки за смет
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Счетоводни книги
Тетрадки за упражнения
Папки за досиета
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

2016 - ОП - 5

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729640 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 63-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хигиенни и почистващи препарати, канцеларски материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора
06.10.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис Трейд България ЕООД, ЕИК 200664302, ул. Райко Даскалов №16, Република България 7800, Попово, Тел.: 0898 525048, E-mail: ZAPRIANOVIVAN@GMAIL.COM

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 63-2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на третирана хартия, папки, класьори, перилни и почистващи препарати, офис обзавеждане
V.1) Дата на сключване договора
06.10.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Лидер Конструкт ЕООД, ЕИК 203750968, ул. Слатинска №92а, Република България 1000, София, Тел.: 0877 722272, Факс: 02 8517060

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 63-3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на третирана хартия, папки, класьори, перилни и почистващи препарати, офис обзавеждане
V.1) Дата на сключване договора
06.10.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Над Дизайн ЕООД, ЕИК 203407291, ул. Св. Иван Рилски №351, Република България 2600, Дупница, Тел.: 0879 617600

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Панда Експерт ООД; 2. Лидер Конструкт ЕООД; 3. Над Дизайн ЕООД; 4. Офис Трейд България ЕООД; 5. Транс Ко 04 ЕООД.„


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор