Версия за печат

00795-2016-0006

BG-Садово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Садово, ул. Иван Вазов, 2, За: Светлана Атанасова, Република България 4122, Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: obsadawo@abv.bg, Факс: 03118 2500

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sadovo.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://sadovo.bg/57245.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на инвестиционни проекти във фаза „Техническа“ и авторски надзор в процеса на строителство“ за проект „Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в Община Садово, Област Пловдив – етап I“ по Подмярка 7.2. - Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура на Мярка 7 — Основни услуги и обновяване на селата в селските райони от Програмата за развитие на селските райони 2014-2020”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Садово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят по договора ще извърши услуга с предмет„Изработване на инвестиционни проекти във фаза „Техническа“ и авторски надзор в процеса на строителство“ за проект „Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в Община Садово, Област Пловдив – етап I“ по Подмярка 7.2. - Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура на Мярка 7 — Основни услуги и обновяване на селата в селските райони от Програмата за развитие на селските райони 2014-2020”. Обемът на проектирането е конкретизиран в договора, както и обектите за проектиране.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
272700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Методология за изпълнение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729389 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изработване на инвестиционни проекти във фаза „Техническа“ и авторски надзор в процеса на строителство“ за проект „Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в Община Садово, Област Пловдив – етап I“ по Подмярка 7.2. - Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура на Мярка 7 — Основни услуги и обновяване на селата в селските район
V.1) Дата на сключване договора
28.09.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Алве консулт, ЕООД, ЕИК 201995489, ул. Демокрация, 5, Република България 1362, с.Мало Бучино, Тел.: 0876 700611, E-mail: office@alveconsult.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 272700 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Алве консулт ЕООД, ЕИК 201995489; 2.Обединение-евроконсулт: 2.1.Дженерис, АД, ЕИК 200084573; 2.2.Ивенс консулт, ЕООД, ЕИК 200623191. 3.Програминженеринг ЕООД, ЕИК 160025055.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор