Версия за печат

00795-2016-0008

BG-Садово: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Садово, ул. Иван Вазов, 2, За: Светлана Атанасова, Република България 4122, Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: obsadawo@abv.bg, Факс: 03118 2500

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sadovo.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://sadovo.bg/57245.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на консултантски услуги за изготвяне на заявления за подпомагане, тръжни документации, управление и отчитане на проект „Рехабилитация на съществуващи общински пътища и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на Община Садово“ по подмярка 7.2. Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура на Мярка 7 — Основни услуги и обновяване на селата в селските райони от Програмата за развитие на селските райони 2014-2020“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: община Садово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят ще предостави на възложителя консултантски услуги и ще подпомогне органите на местната власт в община Садово във връзка с изготвяне на заявления за подпомагане, тръжни документации, извършване на дейности по управление и отчитане на дейностите по проект „Рехабилитация на съществуващи общински пътища и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на Община Садово“ по Подмярка 7.2. - Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура на Мярка 7 — Основни услуги и обновяване на селата в селските райони от Програмата за развитие на селските райони 2014-2020. При изпълнение на задачите по тази обществена поръчка Консултантът трябва да се съобразява със следните основни документи: • Договор за предоставяне на консултантски услуги, който ще се подпише в резултат на провеждане на процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка; • Договорът за отпускане финансова помощ и изискванията на ПРСР; • Действащото законодателство в Република България.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79131000, 79400000, 79140000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Други юридически консултации и услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
158800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Методология за изпълнение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729487 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на консултантски услуги за изготвяне на заявления за подпомагане, тръжни документации, управление и отчитане на проект „Рехабилитация на съществуващи общински пътища и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на Община Садово“ по подмярка 7.2. Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура на Мярка 7 — Основни усл
V.1) Дата на сключване договора
28.09.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мавен, ЕООД, ЕИК 200218450, ул. Латинка, 11, Република България 3600, Лом, Тел.: 0884 969902, E-mail: maveneood@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 158800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Мавен ЕООД, ЕИК 200218450; 2.Обединение-евроконсулт: 2.1.Дженерис, АД, ЕИК 200084573; 2.2.Ивенс консулт, ЕООД, ЕИК 200623191. 3.Ес Пи Ем Консулт ООД, ЕИК 126741712; 4.Фин-спред ЕООД, ЕИК 175177631.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор