Версия за печат

00422-2016-0001

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Ралица Маринова, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119600, E-mail: еffipp@mlsp.government.bg, Факс: 02 9816978

Място/места за контакт: Главна дирекция Европейски фондове, международни програми и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://esf.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mlsp.government.bg.

Електронен достъп до информация: http://profile.mlsp.government.bg/ecfd295685dc1407ed5d839848ac25f1.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Остойностяване и систематизиране на база исторически данни на дейностите по процедурите за предоставяне на БФП по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2007 – 2013 г. и остойностяване на база пазарно изследване на непреките разходи за проектите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Конкретната цел на настоящата поръчка е да се направят две взаимосвързани изследвания, свързани с остойностяване на база исторически данни и систематизиране на дейности по ОПРЧР 2007-2013 и остойностяване на база пазарно изследване на непреките разходи за проектите по ОПРЧР 2014-2020. Очакваните резултати от изпълнението на поръчката са: - да се остойностят и систематизират дейностите по процедурите за документално изследване на исторически данни. В обхвата на тази задача попадат дейности, реализирани в рамките на приоритетни оси 1,2,5,6,7 и 8 на ОПРЧР 2007-2013. - да се остойностят непреките разходи за проектите по ОПРЧР 2014-2020 чрез извършване на пазарно изследване на обичайните такива при отделните типове бенефициенти по ОПРЧР 2014-2020.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79312000

Описание:

Услуги по анализ на пазара

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
29610 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 017 - 026029 от 26.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД04–262 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Остойностяване и систематизиране на база исторически данни на дейностите по процедурите за предоставяне на БФП по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2007 – 2013 г. и остойностяване на база пазарно изследване на непреките разходи за проектите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.08.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ню Ай АД, ЕИК 200765778, ул. Парчевич № 27, Република България 1000, София, Тел.: 02 9376600, E-mail: new-i@new-i.com, Факс: 02 9376625

Интернет адрес/и:

URL: www.new-i.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 90000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 29610 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането на обществената поръчка ще бъде осигурено по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", Приоритетна ос "Техническа помощ".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Ню Ай“ АД, ЕИК 200765778; 2. „Иконометрика“ ЕООД, ЕИК 202370648 3. Обединение „Метрикс Консулт 2020“ („Файв консулт“ АД, ЕИК 202699191 и „Глобал Метрикс“ ЕООД, ЕИК 203020572 4. Консорциум „АФА-ИДЕИН“ („АФА“ ООД, ЕИК 030278596 и „ИДЕИН“ ЕООД, ЕИК 117630912) 5. „Екорис Саут Ийст Юроп“ ЕООД, ЕИК 175129426 6. „Прагматика“ ООД, ЕИК 130474674 7. „Агенция Стратегма“ ООД, ЕИК 121026679