Версия за печат

00401-2016-0004

BG-Вълчедръм: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вълчедръм, ул. България № 18-20, За: Иван Бонов, Р България 3650, Вълчедръм, Тел.: 09744-3406, E-mail: vdrmkmet@yahoo.com, Факс: 09744-3406

Място/места за контакт: община Вълчедръм

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.valchesram.com.

Адрес на профила на купувача: www.valchedram.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за предоставяне на пакет консултантски услуги за реализация на проект с работно заглавие „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на обекти, които са част от общинската образователна инфраструктура в следните населени места - с.Септемврийци, с. Долни Цибър и гр. Вълчедръм в община Вълчедръм“, включващи: изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане необходимо на община Вълчедръм за кандидатстване с проект по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020г., последващо изготвяне в случай на сключен договор за отпускане на финансова помощ на необходимите документации по реда на ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта, предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта в случай на сключен договор за отпусната финансова помощ, по ПРСР 2014г.-2020г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Вълчедръм
Код NUTS: BG312
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Избор на изпълнител за предоставяне на пакет консултантски услуги за реализация на проект с работно заглавие „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на обекти, които са част от общинската образователна инфраструктура в следните населени места - с.Септемврийци, с. Долни Цибър и гр. Вълчедръм в община Вълчедръм“, включващи: изготвяне и окомплектоване на Заявление за подпомагане необходимо на община Вълчедръм за кандидатстване с проект по Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020г., последващо изготвяне в случай на сключен договор за отпускане на финансова помощ на необходимите документации по реда на ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта, предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта в случай на сключен договор за отпусната финансова помощ, по ПРСР 2014г.-2020г. В проектното предложение ще бъдат включени следните обекти: -Обект 1 - „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на сградата на ОДЗ „Калинка“, ведно с прилежащото дворно пространство в с.Септемврийци, община Вълчедръм“, -Обект 2 - „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на сградата на ЦДГ „Щастливо детство“, ведно с прилежащото дворно пространство в с. Долни Цибър, община Вълчедръм“, -Обект 3 - „Ремонт и благоустрояване на прилежащото дворно пространство на I-во ОУ „Васил Левски“ в гр. Вълчедръм, община Вълчедръм“, -Обект 4 - „Ремонт и благоустрояване на прилежащото дворно пространство на Политехническа гимназия „Димитър Маринов“ в гр. Вълчедръм, община Вълчедръм“ , -Обект 5 - „Ремонт и благоустрояване на прилежащото дворно пространство на II-ро ОУ „Иван Вазов“ в гр. Вълчедръм, община Вълчедръм“.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79000000, 79140000, 79131000

Описание:

Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Други юридически консултации и услуги
Услуги по подготовка и изготвяне на документи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
45000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена обща цена; тежест: 50
Показател: предложен срок за изготвяне на заявление за кандидатстване и окомплектоване на пакета от документи за кандидатстване пред ДФ «Земеделие» - Разплащателна агенция с проект с работно заглавие „Реконструк; тежест: 13
Показател: предложен срок за изготвяне на всички документации по реда на ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта с работно заглавие „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на обекти, които са част ; тежест: 13
Показател: предложен срок за изготвяне на заявка за авансово плащане по проект с работно заглавие „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на обекти, които са част от общинската образователна инфраструктура в сл; тежест: 12
Показател: предложен срок за изготвяне на заявка за окончателно плащане по проект с работно заглавие „Реконструкция, ремонт и благоустрояване на обекти, които са част от общинската образователна инфраструктура ; тежест: 12
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 728622 от 13.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 14062016 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
14.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Фара консулт ” ООД,ЕИК 200102270, ул.Уилям Гладстон № 11, ет. 3, ап. 8, Р България 1000, София, Тел.: 087-8590980

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 45000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Фара консулт ” ООД-София,ЕИК 200102270, със седалище и адрес на управление: гр.София, ул.”Уилям Гладстон” № 11, ет. 3, ап. 8


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор