Версия за печат

00895-2016-0001

BG-Симитли: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Симитли, ул. Христо Ботев № 27, За: Александър Цветков, България 2730, Симитли, Тел.: 0748 72138, E-mail: simitly@mail.bg, Факс: 0748 72231

Място/места за контакт: Александър Цветков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.simitli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.simitli.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания за нуждите на Центъра” по проект "За независим живот", финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Регистрационен № на договора BG05M9OP001-2.002-0117-С001“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Симитли
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги за включване в общността или в домашна среда по проект "За независим живот", финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Регистрационен № на договора BG05M9OP001-2.002-0117-С001“. Доставката на специализирано превозно средство ще осигури качествен специализиран превоз на потребителите на услугите на Центъра с ограничени възможности за самостоятелно придвижване от местоживеенето им до мястото за провеждане на планираните дейности и обратно. По този начин ще се гарантира извършването на специализирани медицински и рехабилитационни услуги, прегледи, манипулации, изследвания и др., които не позволяват прилагане в домашни условия, както и дейности свързани с осигуряване на добрия външен вид (фризьорски услуги), избора на облекло, осигуряване на възможности за социално общуване и взаимодействие в групи, включително - колективни подкрепящи дейности и събития, посещения на културни събития и др. Важно е да отбележим, че потребителите на услугите са от всички 18 населени места на общината (немалка част от които планински), което също създава нужда от закупуването на превозно средство за специализиран превоз, така че да се гарантира минималния пакет от услуги, невъзможни за осъществяване в домашна среда

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34114300

Описание:

Превозни средства за услуги по оказване на социална помощ

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
56500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок; тежест: 35
Показател: Срок на доставка; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 726343 от 07.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора
04.10.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВЕСТАУТО - М” ООД, ЕИК 102828429, ул. „Атанас Буров” № 1-3, България 8000, Бургас, Тел.: 0885 594922

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на настоящата поръчка се осигурява от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, Инвестиционен приоритет №3: „Повишаване на достъпа до услуги, които са на достъпна цена, устойчиви и висококачествени, включително здравни и социални услуги от общ интерес”, Специфична цел 1 към ИП №3: „Подобряване на достъпа на хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване до услуги за социално включване и здравеопазване” по Процедура №BG05М9ОР001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”, проект "За независим живот", договор №BG05M9OP001-2.002-0117-С001

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ВЕСТАУТО - М” ООД, гр.Бургас, ул. „Атанас Буров” № 1-3 2. „КЪНТРИ АУТО” ООД, гр. Ракитово, ул „Малина Тодорова” № 9


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор