Версия за печат

02030-2016-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010029

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА, бул. Ген.Н.Столетов №21, За: Васил Василев; Младен Наумов, Република България 1309, София, Тел.: 02 8139257;02 8139193; 02 8139106; 02 8139122, E-mail: lop@gdin.bg, Факс: 02 8139215; 02 8139107

Място/места за контакт: Главна дирекция Изпълнение на наказанията, стаи №53, №54 и №58

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.gdin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.profile.gdin.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.profile.gdin.bg/762f6f400aec4ebb187ec08d0234116c.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: изпълнение на наказанията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията и териториалните й служби“ по обособени позиции: Обособено позиция № 1: „Различни видове канцеларски материали“; Обособена позиция № 2: Класьори“; Обособена позиция № 3: „Кламери“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби в градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол, Бобов дол, Белене и Бойчиновци.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на различни видове канцеларски материали за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията" и териториалните й служби.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22851000, 22852000, 22100000, 30197000, 30197100, 30197600, 30197630, 30199000, 30199230, 30197220

Описание:

Класьори
Папки за сортиране
Печатни книги, брошури и диплянки
Дребно офис оборудване
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Третирана хартия и картон
Хартия за печатане
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пощенски пликове
Кламери

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
221995.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 076 - 133763 от 19.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 8672 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Различни видове канцеларски материали“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОЕЛ - 98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 221995.1 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС“ ЕАД; „РОЕЛ - 98“ ООД; Кооперация „ПАНДА“; „РОНОС“ ООД.