Деловодна информация
00035
08-00-88.2 04/10/2016 (дд/мм/гггг)
не
00035-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Костинброд 000776363
ул.Охрид №1
Костинброд BG412 2230 България
Таня Иванова - мл.експерт Образование; Ангел Милчев - правоспособен юрист; Снежа Трендафилова - правоспособен юрист +359 72168710
kostinbrod.bg@gmail.com +359 72168777

Интернет адрес/и

www.kostinbrod.bg

http://kostinbrod.bg/archives/9361


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хр. и млечни продукти, месо/ месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за детските заведения, уч. Столове, спец. институции и социалните услуги в Община Костинброд с 2 об.п. ОП - 2016 -7
15000000      UA01
Доставки

ДОСТАВКА на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения, училищните столове и на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Костинброд . Предметът на поръчката включва две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения и училищните столове на територията на община Костинброд“; Обособена позиция № 2: „Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Костинброд ”. Подробни данни за подлежащите на доставка групи храни по обособените позиции са посочени в съответните количествени сметки от Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация за участие в процедурата.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
242178.37      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения и училищните столове на територията на община Костинброд“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      UA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

община Костинброд

Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения и училищните столове на територията на община Костинброд. Места за доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведени и училищните столове на територията на Община Костинброд, както следва: ?ОДЗ „Радост“ с адрес: гр. Костинброд, ул. „Асен Златаров“, № 12; ? ОДЗ „Пролет“ с адрес: гр. Костинброд, ул. „Лилия“, № 2; ?ЦДГ „Виолина“ с адрес: с. Петърч, общ. Костинброд, ул. „ Капитан Петко Войвода“, № 5;?ЦДГ „Детелина“ с адрес: с. Драговищица, общ. Костинброд, ул. „22-ра“ № 2 ;?Ученически стол към НУ “Отец Паисий“ с адрес: с.Драговищица, общ. Костинброд, ул. „22-ра“, № 2; ?Ученически стол към СОУ “Д-р. Петър Берон“ с адрес: гр.Костинброд, ул. „Обединена“, № 44. Подробни данни за подлежащите на доставка групи храни по обособените позиции са посочени в съответните количествени сметки от Техническата сп
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката - Kom1    20
Техническо предложение - Кот2    30
Под показател: Организационен план при доставката    67
Подпоказател: Оценка на риска    33
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на настоящата поръчка е от бюджета на съответния второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към община Костинброд и се обуславя от предвидените средства в рамките на бюджета за тази дейност за всяка календарна година и от реално извършените от изпълнителя доставки.

II.2) Описание 1

Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Костинброд 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

община Костинброд

Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Костинброд . Подробни данни за подлежащите на доставка групи храни по обособените позиции са посочени в съответните количествени сметки от Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация за участие в процедурата.Място за доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Костинброд - Домашен социален патронаж – гр. Костинброд с адрес: гр. Костинброд, ул. „Славянска“, № 68.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на доставката – Kom1    20
Техническо предложение - Кот2    30
Под показател: Организационен план    67
Под показател: Оценка на риска    33
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е от бюджета на община Костинброд и се обуславя от предвидените средства в рамките на бюджета за доставки на домашен социален патронаж за всяка календарна година и от реално извършените от изпълнителя доставки.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  740323 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
147-1    1   Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения и училищните столове на територията на община Костинброд
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КРИСИ 2007 ЕООД 175270007
ул.Шопска комуна № 62
Петърч BG412 2234 България
gosho74@abv.bg +359 888346401
+359 29842149
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

218583.36      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
147-2    2   Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Костинброд
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КРИСИ 2007 ЕООД 175270007
ул.Шопска комуна № 62
Петърч BG412 2234 България
gosho74@abv.bg +359 888346401
+359 9842149
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
44000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23595.01      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Периодично повтаряща се поръчка. Настоящата общестена поръчка се провежда в сроковете, определени по реда на чл.178, ал.3 от ЗОП, поради наличие на обстоятелства, които изискват спешно възлагане на поръчката, изразяващи се в по-големия брой деца, ползващи услугите на общинските детски заведения. Числеността на групите е над определения максимален брой, съгласно Наредба №7 от 2000 г. Възможността, желаещите родители и децата им да посещават детските завения при завишен максимален брой на децата в групите е регламентирано с Решение №1005 от 2015 г. на Общински съвет Костинброд. За задоволяване на завишените нужди от хранителни продукти на децата в детските заведения е възникнала необходимостта от ускоряване на провеждане на процедурата, поради по-рано достигане на определените лимити от предходен период по изпълнявана обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.2 от ЗОП, в 10 дневен срок от уведомяването за съответното действие
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/10/2016 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва