Версия за печат

00035-2016-0005

BG-Костинброд: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Костинброд, ул.Охрид №1, За: Колю Колев - гл.експерт в отдел ОП и П; Теодора Гогова - зам.-кмет; Павлин Аврамов - нач.отдел ОП и П; Снежа Трендафилова - правоспособен юрист, България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68786; 0721 68712, E-mail: kostinbrod.bg@gmail.com, Факс: 0721 68777

Място/места за контакт: Отдел Оперативни програми и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostinbrod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kostinbrod.bg/archives/8894.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Костинброд, свързани с подготовка за кандидатстване за подпомагане и последващо управление, отчитанеи подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители по допустимите дейностиза проектно предложение: „Изграждане на ул. „Тунджа“ - от ОТ 477 през ОТ 484 до площада; ул. „Синчец“ - от ОТ 470 до ОТ 482;ул. „Янтра“ - от ОТ 477 до ОТ 581; ул. „Букет“ - от ОТ 487 до ОТ 483/484; ул. „Преспа“ - от ОТ 539 до ул. „1-ви май“; ул. „Крайбрежна“ - от ОТ 577 до ОТ 637; ул. „Филип Тотю“ - от ОТ 637 до ОТ 636; ул. „Яворов“ - от ОТ 523 до ОТ 533; ул. „Герена“ - от ОТ 769 до ОТ 618; ул. „Хаджи Димитър“ –- от ОТ 768 до 770Б; ул. „Шейново“ - от ОТ 684 до ОТ 756; и проектно предложение: „Изграждане на ул. Витоша - от ОТ309 до ОТ 341; ул. „Пирин“ - от ОТ 1015 до ул. Момчил Войвода; ул. „Гео Милев“ - от ОТ 341 до ОТ 348; и рехабилитация на ул. „Йордан Йовков“ - от ОТ 361 до ОТ 651.,финансирани със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: община Костинброд
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осъществяване на консултантски услуги за община Костинброд, свързани с подготовка за кандидатстване за подпомагане и последващо управление, отчитане и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители по допустимите дейности за проектно предложение: „Изграждане на ул. „Тунджа“ - от ОТ 477 през ОТ 484 до площада; ул. „Синчец“ - от ОТ 470 до ОТ 482;ул. „Янтра“ - от ОТ 477 до ОТ 581; ул. „Букет“ - от ОТ 487 до ОТ 483/484; ул. „Преспа“ - от ОТ 539 до ул. „1-ви май“; ул. „Крайбрежна“ - от ОТ 577 до ОТ 637; ул. „Филип Тотю“ - от ОТ 637 до ОТ 636; ул. „Яворов“ - от ОТ 523 до ОТ 533; ул. „Герена“ - от ОТ 769 до ОТ 618; ул. „Хаджи Димитър“ –- от ОТ 768 до 770Б; ул. „Шейново“ - от ОТ 684 до ОТ 756; и проектно предложение: „Изграждане на ул. Витоша - от ОТ309 до ОТ 341; ул. „Пирин“ - от ОТ 1015 до ул. Момчил Войвода; ул. „Гео Милев“ - от ОТ 341 до ОТ 348; и рехабилитация на ул. „Йордан Йовков“, финансирани със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. Дейност1:Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включващи: подготовка на заявление за кандидатстване за финансово подпомагане, окомплектоване на документите за кандидатстване, анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности, подлежащи за подпомагане, с поддейност 1.1 и 1.2. Дейност 2:Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително подготовката на заявки за плащане и окомплектоването на изискуемите документи за отчитане, както и подготовка на тръжни процедури за избор на изпълнители, като поддейности 2.1. и 2.2., подробно описани в Техническата спецификация и предложението на изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 79420000, 79560000, 79140000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по управление
Услуги по подреждане и класиране на документи
Други юридически консултации и услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
121000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ТП - Техническо предложение; тежест: 50
Показател: ЦП - Ценово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ОП-2016-4

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727917 от 12.04.2016 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 727916 от 12.04.2016 г. 
Номер на обявлението в ДВ 732824 от 10.05.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 142 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
10.09.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.08.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение – консултантски и юридически услуги, БУЛСТАТ: 177005445, ж.к. Стрелбище, ул.”Кестенова гора” №8, България 1404, София, Тел.: 0886 655086, E-mail: correkt.consulting@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 121000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 121000 BGN без ДДС
В Брой години 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка ще се финансира само при одобрение на проекта по „Програма за развитие на селските райони” 2014-2020, след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ с ДФ “Земеделие” и получаване на авансово плащане от фонда по проекта. Срокът да изпълнение на договора е предвидения краен срок за приключване на дейностите по Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и не по-късно от предвидения в чл. 5, ал.4 от ЗОП максимален срок за възлагане на обществените поръчки( прил. ЗОП, в сила до 15.04.2016 г.). Възложителят е осигурил свободен достъп до документацията за участие и всяка друга информация по проведената общедствена поръчка в преписка на същата с идентификатор ОП 2016-4 в профила на купувача, с линк: http://kostinbrod.bg/archives/8894

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.8, т.2, във вр. с чл.120, ал.7 от ЗОП в 10 дневен срок от уведомлението.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Костинброд, юрисконсулти, ул. Охрид №1, България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68712, E-mail: kostinbrod.bg@gmail.com, Факс: 0721 68777

Интернет адрес/и:

URL: http://kostinbrod.bg/archives/8894.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДЗЗД „Обединение – консултантски и юридически услуги”, със седалище и адрес на управление: гр. София, пк 1404, ж.к. Стрелбище, ул.”Кестенова гора” №8, тел. 0886655086, Идентификационен номер/БУЛСТАТ: 177005445, представлявано заедно от Ани Росенова Григорова и от Стоян Георгиев Милев, с членове в сдружението, съгласно Договор за гражданско дружество от 31.03.2016 г. с нотариална заверка на подписите №5546/2016 г., Анекс № 4 от 09.05.2016 г., с нотариална заверка на подписите № 7833/2016 г. и Анекс VII от 27.06.2016 г., с нотариална заверка на подписите № 11529/2016 г.: 1. „КОРЕКТ КОНСУЛТИНГ ГРУП” ООД, ЕИК: 203146222, със седалище и адрес на управление в гр. София, пк 1680, р-н Красно село, квартал Бели брези, ул.Битоля 4, вх.Б, ет.4, телефон: 0888828163, 0886655086, e-mail: correkt.consulting@gmail.com., представлявано от Здравко Кирилов Съботинов, и 2. „Техно Маг” ЕООД, ЕИК: 200109724, със седалище и адрес на управление в гр.София, пк 1614, р-н Овча купел, квартал Горна баня, ул.Равнище № 43, телефон: 0887477198, e-mail: tehnomageood@gmail.com, представлявано от Ани Росенова Григорова. 2. БУЛКОНС ГРУП ЕООД, ЕИК: 202210490, със седалище и адрес на управление в гр.София, ул.Борово №59, ет.6, представлявано от Стефен Петров, e-mail: bulconsgroup@gmail.com.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор