Версия за печат

02716-2016-0030

BG-Сливен: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югоизточно държавно предприятие ДП Сливен, ул. Орешак 15А, За: Миглена Йорданова, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 622992, E-mail: uidp@uidp-sliven.com

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uidp-sliven.com/structure.php.

Адрес на профила на купувача: http://uidp-sliven.com/viewart.php?id=410.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по ЗГ и ЗЛОДДруго (моля пояснете): Дейности по ЗГ и ЗЛОД

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Поддръжка на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер о софтуер, принтери, копирни машини, монитори, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др.техника в извънгаранционен срок) и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техника" за срок от две години.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Сливен, ул. Орешак 15А и регионален офис - административна сграда с адрес: гр.Бургас, ул. "Цар Иван Шишман" 8, ет.3 и отдел "научна
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поддръжка на офис техниката, доставката и монтажа на резервни части и консумативи включва: -Сервизно обслужване на компютри преносими компютри, хардуер о софтуер, принтери, копирни машини, монитори, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др.техника в извънгаранционен срок. -Почистване и профилактика на техниката се извършва по заявка от възложителя. -Доставката и монтажа на посочените резервни части за компютри преносими компютри, хардуер о софтуер, принтери, копирни машини, монитори, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др.техника в извънгаранционен срок) се извършва след направаена заявка от възложителя. -Доставката и монтажа на посочените консумативи за принтери, многфункционални устройства и копирни машини се извършва след направена заявка от възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72590000, 30232000, 30124000

Описание:

Професионални компютърни услуги
Периферни устройства
Части и аксесоари за офис техника


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
37234.33 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Ценово предложение ; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 730970 от 20.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 100 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за поддръжка на офис техника и доствка на резервни части, материали, консумативи за офис техника
V.1) Дата на сключване договора
29.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНФО КОМПЮТЪРС ООД, ЕИК 119622241, ул. Цар Калоян 25, Република БЪлгария 8890, Твърдица, Тел.: 0888 523330, E-mail: infokomputers@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 37234.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37234.33 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Специализирани бизнес системи АД, ЕИК 121814067 Рейб ЕООД, ЕИК 203434363 Айфест ЕООД, ЕИК 121115341 Информационно обслужване АД, ЕИК 831641791 Инфо компютърс ООД, ЕИК 119622241


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор