00044-2016-0021
Технически редакции | ||
27.09.2016 13:39 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.09.2016 13:39 ч. : | 27/09/2016 12:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.09.2016 13:39 ч. : | 27/09/2016 12:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.09.2016 13:39 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.09.2016 13:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: y.lukanov@abv.bg, Факс: 02 9522563
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.
Електронен достъп до информация: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=754.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: проектиране, поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища
НЕ
“Доставка на канцеларски материали, хартия за копиране и тонер касети за нуждите на АПИ” с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Доставка на класьори за нуждите на АПИ; Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на АПИ /доставка на канцеларски материали, хартия за копиране и тонер касети/.”
Обявлението обхваща поръчка/и въз основа на динамична система за покупки (ДСП)
Предмет на настоящата обществена поръчка е: “Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонер касети предназначени за обезпечаване работата на служителите в структурата на АПИ, разделени на обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: “Доставка на класьори за нуждите на АПИ”; Обособена позиция № 2: “Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на АПИ /доставка на канцеларски материали, хартия за копиране и тонер касети/”. Предметът на обществената поръчка в частта за Обособена позиция № 1 е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което съгласно разпоредбите на чл. 16г, ал. 1 от ЗОП поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
30197640, 22851000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
18.08.2016 г.
2
Кооперация Панда, ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879
Интернет адрес/и:
URL: https://www.office1.bg/.
НЕ
18.08.2016 г.
1
Кооперация Панда ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879
Интернет адрес/и:
URL: https://www.office1.bg/.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка, като срокът за обжалване е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.
27.09.2016 г.
„Плесио Компютърс" ЕАД, „Кооперация Панда "