00841-2016-0003
Технически редакции | ||
20.09.2016 16:31 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
20.09.2016 16:31 ч. : | 20/09/2016 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.09.2016 16:31 ч. : | 20/09/2016 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.09.2016 16:33 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-село Ковачевци: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ковачевци, Община Ковачевци, За: Бойка Лозанова, Република България 2450, село Ковачевци, Тел.: 0886 747178, E-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg
Място/места за контакт: Община КовачевциИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://kovachevtsi.com.
Адрес на профила на купувача: http://kovachevtsi.com/?page_id=7352.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработване на проект за Общ устройствен план на Община Ковачевци, включително Екологична оценка и Оценка за съвместимост
лавната цел на общия устройствен план на общината е да създаде териториална планова основа за нейното дългосрочно устойчиво устройствено развитие в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за община Ковачевци природни, културно-исторически, туристически и други ресурси.Общият устройствен план на общината следва да бъде изработен при съблюдаване на следните общи изисквания: • Да послужи като основа за цялостното устройство на общинската територия, като определи общата структура на територията, преобладаващото предназначение на съставните и структурните части и общия режим на устройството им, съгласно разпоредбите на ЗУТ. Неговите предвиждания са задължителни при изготвянето на подробните устройствени планове, с които се конкретизира устройството и застрояването на териториите на ниво поземлен имот. • Да доразвие положителните идеи и тенденции, заложени в предходни устройствени проекти и планове и други проучвания за територията на общината. • Да отчете външните връзки на общината като стимулатор за развитие. Решаване на инфраструктурни и теренни проблеми в съответствие с целесъобразността им не само на общинско, но и на междуобщинско ниво. Съобразяване предвижванията на разработки на територията на съседни общини или предвиждане (иницииране) на такива, отнасящи се за общи устройствени проблеми, като борба с рисковите фактори от наличните водоеми, развитие на транспортната и др. техническа инфраструктура и пр. • Да формира комплекс от устройствени мерки, целящи създаване на условия за преодоляване на установени съществени диспропорции между отделни части на общинската територия. • Да сведе до минимум отнемането на ценни земеделски земи за нуждите на урбанизацията и друго строително усвояване; • Да създаде устройствени възможности за използване на природния и културно-историческия ресурси за развитие на отдиха и туризма, при съблюдаване режимите за опазването им; • Да създаде условия за развитието на социалната и техническата инфраструктури инфраструктура • Да осигури възможности за етапност в реализацията на устройствени мероприятия - общинско задължение; • По отношение на икономическото развитие на общината - да се проучат възможностите и предложат решения за целесъобразна реализация на поземления фонд – общинска собственост, при спазване на общите и специфични изисквания и ограничения по отношение земеползването. • Предвид несъвместимостта на оценките за потребността от урбанизация, произтичаща от естествените демографски процеси, и реалното инвестиционно търсене на терени за обитаване и за стопански дейности, да се разработи и приложи адекватен подход при планиране на земеползването, респ. оразмеряване на системите, като се съблюдават и изискванията за устойчивост на системите. Във връзка с горните изисквания, за населените места, за съществуващите и новопредвидени селищни образувания, както и за други части от общинската територия с ОУПО може да се определят устройствени зони и самостоятелни терени с устройствен режим, вкл. при необходимост: - територии (земеделски и горски) без право на промяна на предназначението им; - територии за превантивна устройствена защита (по чл. 10, ал. 3 на ЗУТ); - рискови територии – зони със свлачища и ерозия и потенциално наводняеми територии; - територии за прилагане на ландшафтно устройствени мероприятия. Разпределението на територията на общината по видове общо (преобладаващо) предназначение и видове устройствени зони да се извърши с номенклатурата и възможностите на Наредба № 7/2003 г. на МРРБ за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони (по-нататък - Наредба № 7/2003 на МРРБ), при съобразяване с режимите, установени по реда на други закони, , и на фактическото ползване. За територията на общинския център да се съблюдават предвижданията на действащия цялостен устройствен план.
71410000, 71400000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
7
Сървей груп ЕООД , ЕИК 175199282, бул. Цар Борис ІІІ 215, ет.10, Република България 1000, София, Тел.: 02 8502003, E-mail: surveygroup@abv.bg, Факс: 02 8502003
URL: www.surveygroup.eu.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
20.09.2016 г.
1. "Фрибул" ООД 2. "Проджект планинг енд мениджмънт" ООД 3. "Стоарх" ЕООД 4. "Архкон" ЕООД 5. "Национален център за териториално развитие" ЕАД 6. ДЗЗД "Градско планиране" - обединение от ..... 7. "Сървей груп" ЕООД
ПРИЛОЖЕНИЕ Г