Версия за печат

00080-2016-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, Площад Света Неделя №5, За: Шенай Еминова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9301314, E-mail: seminova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/dostavka-na-konsumativi-za-ofis-tehnika-kancelarsk/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на консумативи за офис техника, канцеларски материали, хигиенни материали, минерална вода и копирна хартия за нуждите на Програма „Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на консумативи за офис техника, канцеларски материали, хигиенни материали, минерална вода и копирна хартия за нуждите на Програма „Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197000, 30125120, 39830000, 15981000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Тонер за фотокопирни машини
Почистващи продукти
Минерална вода
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
56481 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 066 - 114666 от 05.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-11-305 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Програма „Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОНОС ООД, ЕИК 831176328, бул. Александър Стамболийски № 84, Република България 1303, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.ronos.bg.

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-304 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на Програма „Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОНОС ООД, ЕИК 831176328, бул. Александър Стамболийски № 84, Република България 1303, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27681 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-303 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на копирна хартия за нуждите на Програма „Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОНОС ЕООД, ЕИК 831176328, бул. Александър Стамболийски № 84, Република България 1303, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-309 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на хигиенни материали за нуждите на Програма „Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ТРАНС КО 04 ЕООД, ЕИК 131230324, р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4800 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. РОНОС ООД, ЕИК 831176328 2. ТРАНС КО 04 ЕООД, ЕИК 131230324 3. КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, ЕИК 000885099 4. АТС БЪЛГАРИЯ ООД, ЕИК 130332479