Версия за печат

00087-2016-0045

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Андрей Стаменов, България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: гр. София, ул. Париж №3, стая №6, партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=40005&companyId=20779.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Информация и публичност и осигуряване на кафе паузи за работни срещи - работа с родители” в изпълнение на мерки по информация и публичност по Проект BG06-242 "Да изразим себе си" на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“, на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП).

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка се осъществява по проект „Да изразим себе си” - програма BG06 „Деца и младежи в риск. Дейността по информация и публичност включва провеждане на пресконференции по Проекта с медии и институции, имащи отношение към закрила на детето, разработване и разпространение на информационни материали по Проекта, изработване и поддържане на сайт на Проекта, осигуряване на кафе паузи за работни срещи с родители в 7 детски градини - 1. ОДЗ № 101, район Люлин; 2. ЦДГ № 97, район Люлин; 3. ЦДГ № 62, район „Слатина”; 4. СДГ № 31, район „Сердика”; 5. ОДЗ № 179, район “Илинден”; 6. ЦДГ № 47, район “Кремиковци”; 7. ОДЗ № 44, район “Кремиковци”, с цел популяризиране на Проекта, информиране за същността на Проекта – цели, обхват, очаквани резултати, инфомиране за финансовия принос на ФМ на ЕИП, информиране за приноса на ФМ на ЕИП за намаляване на икономическите и социални различия, създаване на положителна нагласа за проекта и за ФМ на ЕИП, засилване на екипносттта между детето и родителя и въвличане на родителя в активния живот на детската градина. Обхватът на поръчката включва и осигуряване на кафе паузи за работни срещи - работа с родители. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица. За настоящата обществена поръчка, която е включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, офертите на лицата, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания се разглеждат само ако няма участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания може да участва в обществена поръчка, включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, като в офертата си посочва номера, под който същите са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Обединение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка, включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, при условията на чл.16г, ал. 10 от ЗОП. В случай, че за настоящата обществена поръчка, включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания и е посочил, че за изпълнение на условието по чл.16г, ал. 10 от ЗОП ще ползва подизпълнители, същите трябва да са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79810000, 72413000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги по уебдизайн

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
14400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 131759 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СОА16-ДГ55-486 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Информация и публичност и осигуряване на кафе паузи за работни срещи - работа с родители” в изпълнение на мерки по информация и публичност по Проект BG06-242 "Да изразим себе си" на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“, на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП).
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Джи Ем Криейтив” ЕООД, ЕИК № 201482975, район Изгрев, ул. „Акад. Методи Попов” №8, България 1000, гр. София, Тел.: 0878 961994, E-mail: office@gmc-webdesign.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 14400 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Инфо трейнинг” ООД, „Триера Комюникейшънс” ЕООД, „Про Систем” ЕООД, „Джи Ем Криейтив” ЕООД и „Транслингва Плюс” ЕООД;