Деловодна информация
00728
ОП-655-00-288 15/09/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
15/09/2016 (дд/мм/гггг)
00728-2016-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание № 2
София BG411 1169 България
Виолета Тасева +359 2933675
vtaseva@nt14.parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/347


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка и ремонт на копирна техника
50313000      
Услуги

Поддръжка и ремонт на копирна техника, вкл. доставка на необходимите резервни части и консумативи (без хартията и телчетата за телбода)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
238000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка на копирни машини Тоshiba 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградите на Народното събрание, София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър І" № 1, гаража на Народното събрание в София, ул. "Искър" № 2

Абонаментна поддръжка и ремонт на 15 (петнадесет) броя копирни машини Тоshiba, както следва: Тоshiba e-Studio 160 - 3 бр., Тоshiba e-Studio 200 - 4 бр., Тоshiba e-Studio 350 - 1 бр., Тоshiba e-Studio 353 - 4 бр., Тоshiba e-Studio 233 - 3 бр., вкл. доставка на резервни части и консумативи (без хартията и телчетата за телбода)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана абонаментна цена    40
Предлагани цени на основни резервни части и консумативи    60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка на копирни машини Kyocera 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградите на Народното събрание, София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър І" № 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 17 (седемнадесет) броя копирни машини Kyocera, както следва: Kyocera КМ 1118 – 11 бр., Kyocera КМ 1500 – 2 бр., Kyocera КМ 3035 – 1 бр., Куосеrа FC 1116 - 3 бр., вкл. доставка на резервни части и консумативи (без хартията и телчетата за телбода)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана абонаментна цена    40
Предлагани цени на основни резервни части и консумативи    60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка на копирни машини Lexmark 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградите на Народното събрание, София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър І" № 1, гаража на Народното събрание в София, ул. "Искър" № 2

Абонаментна поддръжка и ремонт на 14 (четиринадесет) броя копирни машини Lexmark X642e, вкл. доставка на резервни части и консумативи (без хартията и телчетата за телбода)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана абонаментна цена    40
Предлагани цени на основни резервни части и консумативи    60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на копирни машини Xerox 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградите на Народното събрание, София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър І" № 1

Поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на 21 (двадесет и един) броя копирни машини Xerox, както следва: Xerox WorkCentre Pro 4112 - 2 бр., Xerox WorkCentre Pro 4110 - 1 бр., Xerox CopyCentre C123 - 7 бр., Xerox WorkCentre Pro123 - 2 бр., Xerox WorkCentre 5740 - 7 бр., Xerox WorkCentre 3550 - 2 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Xerox WorkCentre Pro 4112    30
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирна машина Xerox WorkCentre Pro 4110    20
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Xerox CopyCentre C123 и Xerox WorkCentre Pro123    20
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Xerox WorkCentre 5740    20
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Xerox WorkCentre 3550    10
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Поддръжка при условията на пълно сервизно обслужване на копирни машини Konica Minolta Bizhub 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградите на Народното събрание, София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. "Княз Александър І" № 1, сградата на Лечебно-възстановителната база на Народното събрание - Велинград, бул. "Вела Пеева" № 35

Пълно сервизно обслужване на 38 (тридесет и осем) броя копирни машини Konica Minolta Bizhub, както следва: Konica Minolta Bizhub 362 – 5 бр., Konica Minolta Bizhub 163 – 7 бр., Konica Minolta Bizhub 423 – 3 бр., Konica Minolta Bizhub 36 – 11 бр., Konica Minolta Bizhub 210 – 8 бр., Konica Minolta Bizhub PRO920 – 1 бр., Konica Minolta Bizhub 350 – 3 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Konica Minolta Bizhub 362    20
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Konica Minolta Bizhub 163    10
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Konica Minolta Bizhub 423    10
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Konica Minolta Bizhub 36    10
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирна машина Konica Minolta Bizhub PRО920    30
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Konica Minolta Bizhub 350    10
Предлагана цена на едно копие при пълно сервизно обслужване на копирни машини Konica Minolta Bizhub 210    10
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 109-194279 (напр. 2015/S 123-123456)   и  735521 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-655-02-14    1   Абонаментна поддръжка и ремонт на 15 копирни машини TOSHIBA, вкл. доставка на резервни части и консумативи (без хартията и телчетата за телбода)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД 130691914
ж.к. Красна поляна, ул. Добротич, бл. 202, вх. В
София BG411 1330 България
sales@bg-partners.net +359 2817321
+359 29798338
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6200      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-655-02-12    2   Абонаментна поддръжка и ремонт на 17 копирни машини KYOCERA, вкл. доставка на резервни части и консумативи (без хартията и телчетата за телбода)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
ул. Тинтява № 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 2960977
+359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

22500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-655-02-14    3   Абонаментна поддръжка и ремонт на 14 копирни машини LEXMARK, вкл. доставка на резервни части и консумативи (без хартията и телчетата за телбода)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/08/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД 130691914
ж.к. Красна поляна, ул. Добротич, бл. 202, вх. В
София BG411 1330 България
sales@bg-partners.net +359 2817321
+359 29798338
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7300      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-655-02-11    4   Пълно сервизно обслужване на 21 (двадесет и един) броя копирни машини Xerox
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТЛАСКОМ ООД 040974278
ж.к. Света Троица, бл. 145-В, вх. Г, ет. 8, ап. 177
София BG411 1309 България
office@atlascom.bg +359 28066565
+359 28066560
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

150000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-655-02-13    5   Пълно сервизно обслужване на 38 (тридесет и осем) броя копирни машини Konica Minolta Bizhub
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИЛЕКС ООД 121091723
ж.к. Света Троица, бл. 373, вх. Б, ет. 2, ап. 29
София BG411 1309 България
office@dilex.bg +359 29887900
+359 28221155
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
52000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

52000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

При сключване на договорите за възлагане на петте обособени позиции не е определена точната им стойност.
Посочената в т. II.1.7 от настоящата информация обща стойност на обществената поръчка е обявената прогнозна стойност на поръчката, а посочената в т. V.2.4. стойност на обособената позиция е обявената прогнозна стойност на обособената позиция, за срока на изпълнение - 24 месеца от сключване на договора.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен съгласно чл. 197 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/09/2016 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва