Версия за печат

00087-2015-0139

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, Столична община, ул. Московска № 33, За: Станислава Цветкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и търгове, ул. Париж №3,стая №6, етаж партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=34091&companyId=20779..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител по обособени позиции за изпълнение на дейности за информиране и публичност и организиране на информационни събития в изпълнение на проект „Дигитализация на културното наследство – достъпен портал към историческата памет“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена позиция №1: Избор на изпълнител за изпълнение на дейности за информиране и публичност, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“; Обособена позиция №2: Избор на изпълнител за организиране на събития и изработка на рекламни материали.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22120000, 22150000, 30234600, 31440000, 80522000 (QA12) , 72400000

Описание:

Публикации
Брошури
Флашпамети
Батерии
Семинари за обучение (За конференции )
Интернет услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13005 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: За обособена позиция №1: Техническа оценка на предложението - ТО – „Качество на печатните и рекламни материали“; тежест: 50
Показател: За обособена позиция №1: Цена; тежест: 50
Показател: За обособена позиция №2:Техническа оценка на предложението - ТО , Качество на разработената програма за изпълнение на дейностите;; тежест: 50
Показател: За обособена позиция №2: Цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 701609 от 09.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СОА16-ДГ55-451 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Избор на изпълнител за изпълнение на дейности за информиране и публичност, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“;
V.1) Дата на сключване договора
16.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Транслингва Плюс“ ЕООД, ЕИК: 130503706, гр. София, ул. „Московска“ №21, Република България 1000, София, Тел.: 0888 775822, E-mail: translingva@abv.bg, Факс: 02 9711365

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9405 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № СОА16-ДГ55-450 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Избор на изпълнител за организиране на събития и изработка на рекламни материали.
V.1) Дата на сключване договора
16.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ламбаджиев Стандарт“ ООД, ЕИК: 130862812, гр. София, район Изгрев, п.код 1113, ул. РАЙКО АЛЕКСИЕВ, бл. 95, вх. В, Република България 1113, София, Тел.: 02 4484100, E-mail: lambadjiev.standard@gmail.com, Факс: 02 9310274

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3600 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Проект „Дигитализация на културното наследство - достъпен портал към историческата памет” по мярка 2 „Документиране на културната история” на програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, финансиран от Финансов механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Център за Професионално обучение и ориентиране”, ЕИК: 175313939; 2. „Ваканция” ООД, ЕИК: 121233279; 3. „ПРИМА- продуценска рекламна информационна и медийна агенция” АД, ЕИК: 121689471; 4. Про Систем ЕООД, ЕИК: 121504937; 5. „Ламбаджиев Стандарт” ООД, ЕИК: 130862812; 6. „Беневент” ЕООД, ЕИК: 131453277; 7. „Транслингва плюс” ЕООД, ЕИК: 130503706; 8. „ТЕЗА” ООД, ЕИК: 030272497; 9. Консорциум „Популяризиране на културното наследство на София”;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор