Версия за печат

00145-2016-0068

BG-Пазарджик: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт - Пазарджик, ул. Екзарх Йосиф № 15А, За: Величка Кадийска, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 404215, E-mail: Pazardzhik@nssi.bg, Факс: 034 404260

Място/места за контакт: ул. Екзарх Йосиф № 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/paz/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=350&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fpaz%2F2014%2F12%2D2016%2D1015%2D12%2D74&RecSrc=%2Ftp%2Fpaz%2F2014%2F12%2D2016%2D1015%2D12%2D74.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява Държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява Държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително осигуряване на резервни части в ТП на НОИ - Пазарджик"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Пазарджик, ул. "Екзарх Йосиф" № 15А; гр. Пазарджик, ул. "Втори януари" № 10; гр. Пазарджик, ул. "Константин Величков" № 20; гр. Велинград, ул. "Александър Стамболийски" № 7
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е абонаментно и сервизно обслужване и ремонт на офис техника, собственост на ТП на НОИ - Пазарджик, вкл. осигуряване на резервни части за нея за срок от 12 (дванадесет) месеца. Офис техниката включва принтери, мултифункционални устройства, копирни устройства, скенери, факс апарати и UPS-устройства, като част от тях ще подлежат на абонаментна техническа поддръжка след изтичане на гаранционния им срок - от 01.01.2017 г. Офис техниката е подробно описана като брой, тип, марка и модел в "Технически спецификации", неразделна част от договора. Общата стойност на договора е 8750.00 лева без ДДС, от които 1380.00 лева без ДДС за абонаментно и сервизно обслужване на офис техниката за целия период на договора и 7370.00 лева без ДДС за резервни части.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50310000, 34913000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Различни видове резервни части

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

12-2016-1015-12-74

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727278 от 11.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 1005-12-27 История / Обособена позиция №: / Заглавие:"Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително осигуряване на резервни части в ТП на НОИ - Пазарджик"
V.1) Дата на сключване договора
15.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РЕЙБ ЕООД ЕИК 203434363, ж.к. Даме Груев, бл. 21, вх. Б, ет. 2, ап. 5, Република България 8800, гр. Сливен, Тел.: 088 7622727, E-mail: reib_eood@abv.bg

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8750 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от Закона за обществените поръчки (отм.), във връзка с §18 от ПЗР на ЗОП (обн.ДВ, бр.13 от 16.02.2016г., в сила от 15.04.2016г.)

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "РЕЙБ" ЕООД, ЕИК 203434363; 2. "СМАРТ СОФТ" ЕООД, ЕИК 832069304; 3. "АЙФЕСТ" ЕООД, ЕИК 121115341; 4. "ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ" АД, ЕИК 831641791


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор