Версия за печат

00512-2016-0017

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000455471

Медицински университет - Пловдив, бул. Васил Априлов № 15А, За: чл.-кор.проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ-Пловдив, Нина Атанасова, Координатор на университетско ниво по проект на ЕИП, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602321, E-mail: intrel@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Място/места за контакт: Ректорат МУ-Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.meduniversity-plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki/467-%D0%BE%D0%B1%D1%89_%D0%BF%D0%BE%D1%80/obst_por_po_zop/3408-epop-su-0019_bg09.

Електронен достъп до информация: http://www.meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki/467-%D0%BE%D0%B1%D1%89_%D0%BF%D0%BE%D1%80/obst_por_po_zop/3408-epop-su-0019_bg09.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на компютърно оборудване“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив, бул. Васил Априлов № 15А, в сградата на МУ - Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на компютърно, комуникационно, периферно и интерактивно мултимедийно оборудване за целите на изпълняван от МУ - Пловдив проект по Програма BG 09 „Фонд за стипендии на ЕИП“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000, 30237270, 38652120, 32413100, 30237410, 32420000, 30100000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Чанти за преносими компютри
Видеопроектори
Рутери
Компютърна мишка
Мрежово оборудване
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
41924 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предложен гаранционен срок; тежест: 70
Критерий: Предлагана цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 131302 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Компютърно оборудване и принадлежности”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Гама/София ЕООД, ЕИК 030232620, ул. Тинтява № 13, ет. 2, България 1113, София, Тел.: 02 8585154, E-mail: office@gama-sofia.bg, Факс: 02 8581034

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24455 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 2 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Компютърна периферия, мрежово и мултимедийно оборудване”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Контракс АД ЕИК 175415627, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 960979

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17469 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящият договор се сключва в изпълнение на проект „Повишаване на капацитета на преподавателите в Медицински университет – Пловдив в обучение с фокус върху здравната информираност на ромската общност“, по договор № D03-128/23.09.2015 по мярка „Проекти за междуинституционално сътрудничество“, финансиран в рамките на Програма на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство BG09 - Фонд за отпускане на стипендии, с финансовата подкрепа на Исландия, Лихтенщайн и Норвегия чрез Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Гама/София“ ЕООД, гр. София 2. „Контракс“ АД, гр. София 3. „Смарт Бизнес Къмпани“ ЕООД