Версия за печат

00243-2016-0003

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Втора САГБАЛ Шейново ЕАД, ул. Шейново № 19, За: Отдел Обществени поръчки - Н.Бозаджиева, Р.Димитрова, Р.България 1504, София, Тел.: 02 9659469, E-mail: pravisti@sheynovo-ag.eu, Факс: 02 9441768

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки - Н.Бозаджиева, Р.Димитрова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.sheynovo-ag.eu/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмет на настоящата открита процедура е избор на изпълнител/и за периодично повтарящи се услуги за: ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София, ул. Шейново № 19, Втора САГБАЛ Шейново ЕАД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата открита процедура е избор на изпълнител/и за периодично повтарящи се услуги за: ИЗВЪНГАРАНЦИОННО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ НА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА И СТОПАНСКО ОБОРУДВАНЕ, съгласно приложената техническа спецификация Приложения № 1А, 1Б и 1В по три обособени позиции. В обособените позиции са включени групи и номенклатури, подробно описани в Техническа спецификация. Предметът на възлагане на настоящата поръчка включва изпълнението на следните дейности: Извънгаранционно техническо обслужване за абонаментни услуги и извънабонаментни услуги на повикване, Предметът на възлагане на настоящата поръчка включва приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за болнично хранене на пациенти и дежурен персонал на “Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД (ВЪЗЛОЖИТЕЛ), съгласно приложената техническа спецификация, с цел избор на доставчик и сключване на договор при условията и реда на Закона за обществените поръчки. 2. Приготвянето и доставките на храната се договарят и извършват на базата на видове ястия по техническа спецификация. 3. Приготвените храни следва да отговарят на изискванията за количество, качество и калорийна стойност за рационално и диетично хранене в съответствие с утвърдените диети и рецептурници за болнично хранене. 4. Фактическото изпълнение на обществената поръчка се определя на базата на брой хранодни за пациентите и дежурен персонал на възложителя. 5. Договорът за приготвяне и доставка на готова храна е със срок на изпълнение 12 месеца от датата на подписване на договор за възлагане на обществена поръчка. Крайният срок за изпълнение на поръчката по изключение може да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност. 6. Ежедневният график по часове за доставка е посочен в техническите условия и договора за възлагане на обществената поръчка. Място за изпълнение – сектор „Кетеринг“ на “Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД, гр.София ул.” Шейново” № 19.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
127000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00243-2016-0003

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Опростено обявление за динамична система за доставки(ДСД)
Номер на обявлението в ДВ 727025 от 11.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 63 / Обособена позиция №: / Заглавие:Приготвяне и доставка на готова храна
V.1) Дата на сключване договора
02.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Болкан Мийл ЕООД с ЕИК 131325345, гара Лакатник, ул. Христо Ботев № 1, Р.България 2272, Лакатник, Тел.: 02 9576787, Факс: 042 253184

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 127000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.“Болкан Мийл“ ЕООД,


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор