Версия за печат

00037-2016-0005

BG-Тетевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9, За: Иван Иванов, България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52170

Място/места за контакт: Иван Иванов - старши счетоводител

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2689%3A2016-04-12-10-58-10&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Тетевен“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Територията на Община тетевен
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Тетевен“ Обхватът на обществената поръчка включва доставка на електрическа енергия за нуждите на община Тетевен – улично осветление, общински сгради, детски заведения и домашен социален патронаж, център за обществена подкрепа, дневен център за лица с увреждания, център за настаняване от семеен тип, намиращи се на територията на общината, включително съставните селища. За срока на договора, възложителят ще разполага с правото да присъединява и нови обекти, допълнително включени в списъка на средствата за търговско измерване, по съответния ред, с изискуемите за това документи. Обемът на поръчката може да се прогнозира въз основа на изложеното в таблицата потребление в МWh на Възложителя за 24 (двадесет и четири) месечен период. В случай на необходимост, в рамките на срока на действие на договора и предвидения финансов ресурс, Възложителят може да включи нови обекти, за които ще заплаща по договорената с изпълнителя цена, която не може да надвишава 82.00 лв. за МWh. Периодът на отчитане е ежемесечно. ІІ. Финансова рамка на поръчката и срок за изпълнение Доставката се финансира с бюджетни средства от Община Тетевен. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 336 364.00 лева (триста тридесет и шест хиляди триста шестдесет и четири лева) без включен ДДС. 1. СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА- 24 (двадесет и четири) месеца, като същия започва да тече от първо число на месеца, следващ сключването на договора за настоящата обществена поръчка. 2.МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА - на територията на Община Тетевен. 3. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ: 1. Доставката ще се финансира с бюджетни средства от бюджета на Община Тетевен. 2. Плащането на сумата, ще се извърши в български лева, по банков път, в срок от 30 (тридесет) календарни дни след извършване на доставката, въз основа на представени данъчни фактури в оригинал към Община Тетевен, придружени с отчет на изразходваното количество енергия за всеки обект поотделно. 3. Авансови плащания са недопустими.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
336364 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727856 от 12.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 394 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
01.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД, пл. Позитано №2, ет. 7, офис 7, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 8959146

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 336364 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 336364 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Енекод“АД 2. „Енергийна Финансова Група“АД 3. „ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги“ЕООД 4. „КЕЙ АР ДЖИ“ ЕООД 5. „МОСТ ЕНЕРДЖИ“АД 6. „ХИДРОЕНЕРДЖИ ГРУП“ООД 7. „ЧЕЗ Трейд България“ ЕАД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор