Версия за печат

00530-2016-0023

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми приморски полк №128, За: С.Цанева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360514, E-mail: s.tsaneva@ro03.nra.bg, Факс: 052 303587

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2911.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалният обхват“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1.за ТД на НАП Варна и сектор „Оперативни дейности” Варна към Дирекция „Фискален контрол” – гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128; 2. за Офис за обслужване Добрич – гр.Добрич, ул.”Независимост” № 7; 3. за Офис за обслужване Разград – гр. Разград, пл. „Независимост” № 1; 4. за Офис за обслужване Русе – гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19; 5. за Офис за обслужване Силистра-гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8; 6. за Офис за обслужване Търговище - гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1; 7. за Офис за обслужване Шумен – гр.Шумен, пл.”Освобождение” № 2. гр. Разград, пл. Независимост №1 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Разград/ гр. Русе, ул. Майор Атанас Узунов №19 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Русе/ гр. Силистра, ул. Генерал Скобелев №8 и ул. Шар планина 75 /ТД на НАП Варна офис за ослужване Силистра/ гр. Търговище, пл. Свобода №1 и ул. П. Р. Славейков №45 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Търговище/ гр. Шумен, пл. Освобождение №2, ул. Адам Мицкевич №1, ул. Цар Иван Александър № 108 /ТД на НАП Варна офис за обслужване Шумен/
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния обхват“. Предметът на поръчката включва: периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули, по предварителна заявка, направена от Възложителя, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на избрания за Изпълнител, на посочено място на изпълнение на обществената поръчка, за срок от 12 месеца с начало на изпълнението не по-рано от 19.08.2016г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора, възлизаща на 65 000 лв. без ДДС, съответно 78 000 лв. с ДДС, в рамките на този срок. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след извършване на всяка доставка и представяне в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване на следните документи: приемателно-предавателен протокол, с който се удостоверява приемането на заявените количества касети с тонер и барабанни модули, подписан от определените отговорници по договора и задължително и от МОЛ, и фактура.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
65000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 032 - 051367 от 16.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 066 - 114699 от 05.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 36 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния обхват“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОЕЛ-98 ООД, EИК 121798467, бул. Ситняково № 39А, България 1000, София, Тел.: 088 2892270, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 65000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 65000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предметът на поръчката включва: Доставка на касети с тонер и барабанни модули, по предварителна заявка на Вазложителя,с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на избрания за Изпълнител, в срока на договора или до изчерпване на максималната допустима стойност определена в него, възлизаща на 65 000 лв. без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.«РОЕЛ 98» ООД, ЕИК 121798467, адрес на управление гр.София, бул.“Ситняково“ № 39А 2. "РОНОС” ООД, ЕИК 831176328 с адрес на управление: гр. София, бул. „Александър Стамболийски” № 84 3. КООПЕРАЦИЯ «ПАНДА», ЕИК 000885099 с адрес на управление: гр.София, район Младост, бул.“Цариградско шосе“ № 139