Версия за печат

05028-2016-0014

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерството на икономиката, ул. Славянска №8, За: Диляна Микова, държавен експерт в Главна дирекция ЕФК, Република България 1052, София, Тел.: 02 9329235, E-mail: e-docs@mi.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: дирекция ГД ЕФК

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mi.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/bg/competitions/periodichna-dostavka-na-kancelarski-materiali-i-kopirna-hartiya-za-razpechatvashta-i-kopirna-tehnika-za-1108-c341-1.html?p=e30=.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспсособност“ 2014-2020г.“ по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 : Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 2. Обособена позиция 2: Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: България, - гр. София, ул. „6- ти Септември“ № 21 – административна сграда
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспсособност“ 2014-2020г.“ по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 : Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 2. Обособена позиция 2: Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 Предметът на Обособена позиция 1 е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което и на основание чл. 16г, ал. 2 от ЗОП, посочената обособена позиция е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199000, 30197600, 22851000, 22850000, 22852000, 30197220, 44617100, 30197000, 39263000, 30192121, 30192125, 30192930, 30192133, 30192800, 30197330, 30141000, 30141200, 30193000, 30199600, 30197100, 31440000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Третирана хартия и картон
Класьори
Класьори и аксесоари за тях
Папки за сортиране
Кламери
Кашони
Дребно офис оборудване
Офис принадлежности
Химикалки
Маркери
Коригиращи маркери
Острилки за моливи
Самозалепващи се етикети
Перфоратори
Калкулатори
Настолни калкулатори
Органайзери и принадлежности
Канцеларски разделители
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Батерии


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
200000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 726533 от 08.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 88 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
V.1) Дата на сключване договора
23.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТОП ЕЛАНА ООД ЕИК 131555677, ул. Г.С. Ракавски №145А, ет. 3, ап. 14, Република България 1164, София, Тел.: 02 9430565, E-mail: topelana@abv.bg, Факс: 02 9430565

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 70000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 89 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:2. "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
V.1) Дата на сключване договора
23.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Топ Елана ООД, ЕИК131555677, ул. Г.С.Раковски № 45А, ет. 3, ап. 14, България 1164, София, Тел.: 02 9430565, E-mail: topelana@abv.bg, Факс: 02 9430565

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 130000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Топ Елана ООД, ЕИК 131555677; Коопереция Панда, ЕИК 000885099; Транс Ко 04 ЕООД, ЕИК 131230324; Ронос ООД, ЕИК 8311766328


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор