Версия за печат

05028-2016-0007

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176789453

Министерство на икономиката, Славянска № 8, За: Елена Митова, държавен експерт, ГД ЕФК, Република България 1052, София, Тел.: 02 8075369, E-mail: e-docs@mi.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: ГД ЕФК

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mi.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/bg/competitions/podgotovka-organizaciya-i-prottp://www.mi.government.bg/bg/competitions/podgotovka-organizaciya-i-provejdane-na-zasedaniyata-na-komiteta-za-nablyudenie-na-operativna-program-1071-c341-1.html?p=e30=.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”; Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва подготовката, организацията и провеждането на заседанията на Комитета за наблюдение (КН) и предшестващите го работни технически срещи на представители на Европейската комисия, Управляващия орган на оперативните програми, на Сертифициращия орган и на Одитния орган.КН заседава не по-малко от два пъти годишно.За срока на изпълнение на поръчката следва да бъдат организирани общо до шест броя заседания на КН. Услугите, свързани с предмета на поръчката ще бъдат реализирани посредством съвкупност от конкретни дейности, описани за всяка обособена позиция отделно. Индикативен брой на заседанията в гр. София – 2 бр. Индикативен брой на заседанията с отдалеченост от гр. София до 300 км. – 2 бр. Индикативен брой на заседанията с отдалеченост от гр. София до 500 км. – 2 бр. Продължителност на заседанията: до 3 дни. Брой участници: до 75 човека.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55120000, 79800000, 79971200, 55110000, 60130000, 79530000, 79540000

Описание:

Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги по подвързване на печатни издания
Услуги по хотелско настаняване
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
Услуги по писмени преводи
Услуги по устни преводи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
205010 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: Ценово предложение (за обособена позиция 1); тежест: 40
Критерий: Показател: Техническо предложение (за обособена позиция 1); тежест: 60
Критерий: Показател: Най-ниска цена - за обособена позиция 2; тежест: 100
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РД-16-250/25.03.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 062 - 107055 от 30.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 90 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Беневент ЕООД, ЕИК 131453277, бул. Черни връх № 20, вх. Б, ет. 5, ап. 19, Република България 1421, София, Тел.: 02 4918341, E-mail: office@benevent.bg, Факс: 02 4263691

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 155010 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 86 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Митра Транслейшънс ООД, ЕИК 103913291, ул. Цар Асен 11а, ет. 1, офис 4, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 620280, E-mail: m.atanasova@mitra-bg.com, Факс: 052 603357

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 50000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка ще се финансира със средства от бюджетна линия BG16RFOP002-5.002 „Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПИК съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики" по приоритетна ос 5 „Техническа помощ“ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта от „Митра Транслейшънс” ООД, гр. Варна 9002, ул. „Цар Асен” № 11а, офис 4, тел. 052 620 280, факс 052 603 357, 032 628 443, e-mail: m.atanasova@mitra-bg.com, ЕИК 103913291, с вх. № 26-M-96/03.05.2016 г., постъпила в 14.07 часа - по позиция 2; 2. Оферта от „Евро – Алианс” ООД, гр. Пловдив, ул. „Самара” № 13, тел. 032 953 315, факс 032 953 315, e-mail: evroalians@abv.bg, ЕИК 115302753, с вх. № 26-Е-141/04.05.2016 г., постъпила в 9.43 часа - по позиция 2; 3. Оферта от „Конгреси и събития” ООД, гр. София, ул. „Симеонов век”, бл. 12, вх. А, ап. 15, тел. 02 987 74 22, факс 02 988 80 35, e-mail: office@cmebg.com, ЕИК BG 203541486 с вх. № 26-К-90/04.05.2016 г., постъпила в 16.26 часа - по позиция 1; 4. Оферта от „Арте Док” ЕООД, гр. София 1142, бул. „Васил Левски” № 68, вх. 4, ет. 1, ап. 2, тел. 02 421 01 70, 0894 427 109, факс 02 980 01 34, e-mail: officе65@artedoc.com, office-bg@artedoc.com, ЕИК 131303612, с вх. № 26-А-84/05.05.2016 г., постъпила в 9.22 часа - по позиция 2; 5. Оферта от „Е–Турс” ООД, гр. Добрич, ул. „България” № 3, тел. 058 655 622, факс 058 605 760, e-mail: info@e-tours.bg, ЕИК 200374418, с вх. № 26-Е-142/05.05.2016 г., постъпила в 9.47 часа - по позиция 1; 6. Оферта от „Орхидея – 94” ЕООД, гр. София 1415, ул. „Чемшир” № 16, адрес за кореспонденция: гр. София 1000, ул. „Три уши“ № 6а, Бизнес сграда, ет. 4, офиси № 16 и № 17а, тел. 02 981 05 99, факс 02 981 05 99, e-mail: orchid_94@abv.bg, ЕИК 130291826, с вх. № 26-О-19/05.05.2016 г., постъпила в 12.01 часа - по позиция 2; 7. Оферта от „Ивент Дизайн” ООД, гр. София 1421, ул. „Свети Седмочисленици” № 9, ет. 2, офис 12, тел. 02 950 26 66, факс 02 950 26 65, e-mail: info@eventdesignbg.com, ЕИК 175152418, с вх. № 26-И-53/05.05.2016 г., постъпила в 13.04 часа - по позиция 1 и по позиция 2; 8. Оферта от „Ню Ивент” ООД, гр. София 1000, ул. „Кузман Шапкарев” № 1, ет. 4, тел. 02 494 94 84, факс 02 494 94 89, e-mail: office@newevent.bg, ЕИК 203602665, с вх. № 26-Н-76/05.05.2016 г., постъпила в 14.50 часа - по позиция 1; 9. Оферта от „Транслингва Европа” ЕООД, гр. София 1124, ул. „Н. В. Гогол” № 21, тел. 02 944 19 13, факс 02 943 46 61, e-mail: office@translingua.bg, tlingua@techno-link.com, ЕИК 121465587, с вх. № 26-Т-79/05.05.2016 г., постъпила в 15.24 часа - по позиция 2; 10. Оферта от „Беневент” ЕООД, гр. София 1407, бул. „Черни връх” № 32Г, ет. 2, ап. 1, тел. 02 491 83 41, факс 02 426 36 91, e-mail: office@benevent.bg , ЕИК 131453277, с вх. № 26-Б-129/05.05.2016 г., постъпила в 15.48 часа - по позиция 1; 11. Оферта от „Плутон 1” ЕООД, гр. Пловдив, ул. „Арх. Камен Петков” № 1А, тел. 032 628 912, 032 628 443, факс 032 628 912, 032 628 443, e-mail: Pluton1@abv.bg, ЕИК 115038506, с вх. № 26-П-55/05.05.2016 г., постъпила в 16.22 часа - по позиция 1.