Версия за печат

00210-2016-0007

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул. Г. С. Раковски №102, За: Елеонора Христова, България 1040, София, Тел.: 02 98592727, E-mail: e.hristova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: Дирекция Финанси и управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/procurement/92.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистика при организиране на работни срещи/обучения/семинари и подготовка, отпечатване и доставка на рекламни и промоционални материали по проекти, изпълнявани от Сертифициращия орган (дирекция "Национален фонд") в Министерство на финансите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територията на Република България.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката касае осигуряване на логистика при организиране на работни срещи/обучения/семинари и подготовка, отпечатване и доставка на рекламни и промоционални материали по проекти, изпълнявани от Сертифициращия орган (дирекция "Национален фонд") в Министерство на финансите”. Поръчката има две обособени позиции, както следва: Обособена позиция /ЛОТ/ 1 – "Избор на изпълнител за осигуряване на логистика при организиране на работни срещи“; Обособена позиция /ЛОТ/ 2 –„Подготовка, отпечатване и доставка на рекламни и промоционални материали”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
114680.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 718226 от 08.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Дог-141 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Избор на изпълнител за осигуряване на логистика при организиране на работни срещи“
V.1) Дата на сключване договора
16.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ваканция ООД ЕИК 121233279, кв. Овча купел, ул. Планиница 1, България 1614, София, Тел.: 02 9805610, E-mail: vakancia@einet.bg, Факс: 02 9805612

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 100650 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История Дог-142 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Подготовка, отпечатване и доставка на рекламни и промоционални материали”
V.1) Дата на сключване договора
16.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Транслингва плюс ЕООД, ЕИК 130503706, ул. Московска 21, България 1000, гр. София, Тел.: 0888 775822, E-mail: translingva@abv.bg, Факс: 02 9434661

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14030.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Уникален номер в РОП 00210-2016-0007

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферта № 1 – „Е-Турс” ООД, ЕИК 200374418, ЛОТ 1 и ЛОТ 2 Оферта № 2 – „Аспро-МГ“ ЕООД, ЕИК 117605866, ЛОТ 1 Оферта № 3 – „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК 201557566, ЛОТ 2 Оферта № 4 – „Инфо Трейнинг“ ООД, ЕИК 202318594, ЛОТ 2 Оферта № 5 – „Триера Комюникейшънс“ ЕООД, ЕИК 175455251, ЛОТ 2 Оферта № 6 – „Транслингва Плюс” ЕООД, ЕИК 130503706, ЛОТ 2 Оферта № 7 – „Про Систем” ЕООД, ЕИК 121504937, ЛОТ 2 Оферта № 8 – „Глобал Консулт БГ” ЕООД, ЕИК 200106758, ЛОТ 1 Оферта № 9 – „Камура Холидейс” ЕООД, ЕИК 200594003, ЛОТ 1 и ЛОТ 2 Оферта № 10 – „АОЯ” ЕООД, ЕИК 121197274, ЛОТ 2 Оферта № 11 – „Ка Ел Офис” ООД, ЕИК 200799937, ЛОТ 2 Оферта № 12 – „Ваканция“ ООД, ЕИК 121233279, ЛОТ 1 Оферта № 13 – „Плутон 1” ЕООД, ЕИК 115038506, ЛОТ 1 и ЛОТ 2 Оферта № 14 – „Скай Травел“ ООД, ЕИК 131399527, ЛОТ 1 Оферта № 15 – „Меркурий-97“ ЕООД, ЕИК 121295074, ЛОТ 1


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор