Версия за печат

00087-2016-0040

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Ваня Зоровска, България 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и концесии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=39376&companyId=20779.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Разработване и разпространение на печатни информационни и рекламни материали, брандиране на врати и прозорци и надпис на Центъра" по проект "Осигуряване ефективното функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на ЕСИФ в България" по Оперативна програма „Добро управление“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Пълна информация за дейностите и изискванията към тях се съдържат в Заданието неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22150000, 22462000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Рекламни печатни материали


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
52715 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 725362 от 04.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СОА16-ДГ55-457 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Разработване и разпространение на печатни информационни и рекламни материали, брандиране на врати и прозорци и надпис на Центъра" по проект "Осигуряване ефективното функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на ЕСИФ в България" по Оперативна програма „Добро управление“
V.1) Дата на сключване договора
18.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Транслингва плюс“ ЕООД, ЕИК 130503706, ул. „Гогол“ №21, ет.1, ап.3, България 1124, София, Тел.: 02 9463335, Факс: 02 9434661

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 52715 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект „Осигуряване ефективното функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на ЕСИФ в България“ по Оперативна програма „Добро управление“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Инфо трейнинг“ ООД, „Про Систем“ ЕООД, „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, „Хедон Консулт“ ЕООД, „Транслингва плюс“ ЕООД, „Ай Ти Ен ко Адвъртайзинг“ ЕООД, „Триера Комюникейшънс“ ЕООД, ЕТ „Актив Комерс – Владимир Рупчин“, „Ка Ел Офис“ ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор