Версия за печат

00268-2016-0012

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза №114Б, За: Мая Бошнакова - началник отдел ОПМ, България 1233, София, Тел.: 02 8080909, E-mail: sar@saref.government.bg

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки и маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.profilnakupuvacha.com/Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет,11222.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет,11222.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: предоставяне статут на бежанецДруго (моля пояснете): предоставяне статут на бежанец

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на техническо оборудване (настолни и преносими компютърни конфигурации, принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и телефонни апарати) за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет и териториалните и поделения, по 5 (пет) обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на настолни и преносими компютърни конфигурации; Обособена позиция № 2 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на принтери; Обособена позиция № 3 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на мултифункционални устройства; Обособена позиция № 4 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на копирни машини; Обособена позиция № 5 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на телефонни апарати“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Регистрационно-приемателен център - гр. София, ул. Монтевидео № 21А
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на техническо оборудване (настолни и преносими компютърни конфигурации, принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и телефонни апарати) за нуждите на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет и териториалните и поделения, по 5 (пет) обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на настолни и преносими компютърни конфигурации; Обособена позиция № 2 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на принтери; Обособена позиция № 3 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на мултифункционални устройства; Обособена позиция № 4 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на копирни машини; Обособена позиция № 5 – Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на телефонни апарати. За обособена позиция № 4 - Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на копирни машини.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30200000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9560 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729933 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФУМИ-УС 1460 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на копирни машини
V.1) Дата на сключване договора
22.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Партньорите ЕООД ЕИК 130691914, ж.к. Красна поляна, ул. Добротич, бл. 202, вх. В, България 1330, София, Тел.: 02 817321, E-mail: c@bg-partners.net

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9560 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансовият ресурс на настоящата обществена поръчка ще се осигури, както следва: : 90 % от непреки разходи по Споразумение за отпускане на безвъзмездни средства за дейност по Фонд „Убежище, миграция и интеграция”, Спешна помощ за 2015 г. и 10 % финансиране от държавния бюджет плюс 20 % ДДС от държавния бюджет.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Партньорите“ ЕООД, вх. № УС-765/25.05.2016 г.; 2. Кооперация „Панда“, вх. № УС-763/25.05.2016 г.; 3. „Лирекс БГ“ ООД, вх. № УС-773/25.05.2016 г.; 4. „Стемо“ ООД, вх. № УС-774/25.05.2016 г.; 5. „С и Т България“ ЕООД, вх. № УС-777/25.05.2016 г.; 6. „Айфест“ ЕООД, вх. № УС-779/25.05.2016 г.; 7. „Сиенсис“ АД, вх. № УС-782/25.05.2016 г..


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор