Версия за печат

00267-2016-0030

BG-Пловдив: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Наталия Видолова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160321Hvgr2969134.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Дизайн, изработка и доставка на рекламни и информационни материали в изпълнение на проект „Ефективно функциониране на Областен информационен център в град Пловдив.”, финансиран по ОП „Добро управление” съгласно Договор №BG05SFPO001-4.001-0014-C01”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Дизайн, изработка и доставка на рекламни и информационни материали в изпълнение на проект „Ефективно функциониране на Областен информационен център в град Пловдив.”, финансиран по ОП „Добро управление” съгласно Договор №BG05SFPO001-4.001-0014-C01” Изработването на рекламните и информационни материали по настоящата обществена поръчка е съгласно изискванията посочени в Приложение 4 "Концепция за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове в България" към Договор за БФП по процедура BG05SFOP001-4.001 – ОИЦ, публикувана на официалната интернет страница на ОП "Добро управление" 2014-2020 - www.eufunds.bg, Раздел: Наръчници, ръководства, правила.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79800000, 79810000, 79822000, 22816000, 22816100, 22852000, 18936000, 30199000, 30124000, 39263000, 39294100, 30199792

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги по предпечатна подготовка
Блокноти
Бележници с листове, които лесно се откъсват
Папки за сортиране
Чанти от текстилни материали
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Части и аксесоари за офис техника
Офис принадлежности
Информационни и промоционални продукти
Календари

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
38166.67 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 061 - 104762 от 26.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 16ДГ663 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Дизайн, изработка и доставка на рекламни и информационни материали в изпълнение на проект „Ефективно функциониране на Областен информационен център в град Пловдив“, финансиран по ОП „Добро управление“ съгласно Договор № BG05SFPO001-4.001-0014-C01“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, ЕИК: 201557566, ул. „Средна гора“ №84-86, Р. България 1000, София, Тел.: 0886 654724, E-mail: office@dmibg.com, Факс: 02 4277713

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38166.67 BGN без ДДС
Брой месеци: 29
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Добро управление" 2014-2020

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Инфо Трейдинг” ООД 2. „Про Систем” ЕООД 3. ЕТ „Рекламна агенция АБ – Анелия Минкова“ 4. „Триера Комюникейшънс” ЕООД 5. „Транслингва плюс” ЕООД 6. „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД 7. „Елит Прес Къмпани” ЕООД 8. „Зона АртПринт” ЕООД 9. „Фактор 42“ ЕООД