Версия за печат

00983-2016-0008

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

Медицински университет проф.д-р Параскев Стоянов, гр.Варна, ул. Марин Дринов № 55, За: Елена Панева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: гр.Варна, ул. Марин Дринов № 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mu-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/ZBT.aspx..

Електронен достъп до информация: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/ZBT.aspx..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ПО СПЕЦИАЛНОСТ „ЗЪБОТЕХНИКА“ В МЕДИЦИНСКИ КОЛЕЖ ПРИ МУ – ВАРНА“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Медицински колеж към Медицински университет „Проф.д-р П.Стоянов“ – гр.Варна, бул.“Цар Освободител“ № 84
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка е: Избор на изпълнител за доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника“ в Медицински колеж при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна.Основната цел на доставката на материалите, наричани за краткост в документацията за участие "стоки", предмет на обществената поръчка е осигуряване на качествено, в срок и в съответствие с договорните изисквания обезпечаване на учебният процес за нормалното му функциониране по специалност „Зъботехника“ в Медицински колеж при Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна. Поръчката включва периодични доставки на стоките след предварително заявени и конкретизирани по вид (търговска номенклатура), технически данни, комплектация и количества. Количеството на стоките се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост. Посочените количества в конкурсната документация са прогнозни и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките съобразно нуждите и финансовата си обезпеченост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000, 33141800

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
Зъболекарски консумативи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2016-014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 053 - 088427 от 16.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДДП-42 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на материали за нуждите на учебния процес по специалност „Зъботехника“ в Медицински колеж при МУ-Варна“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТАЙМИНВЕСТ ДЕНТАЛ” ЕООД, ЕИК 203947679, ул. “Д-р Параскев Казаски“ № 108, Република България 9010, гр. Варна, Тел.: 0879 499099, E-mail: office@dentshop.co

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 67003 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет Проф.д-р Параскев Стоянов - Варна, гр.Варна, ул. Марин Дринов № 55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Интернет адрес/и:

URL: http://mu-varna.bg/BG.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ТАЙМИНВЕСТ ДЕНТАЛ” ЕООД, гр. Варна 9010, ул. “Д-р Параскев Казаски“ № 108, представлявано от Емил Тодоров Цветков – управител. ЕИК 203947679 2. „МЕДЕОС“ ООД, гр. София 1233, р-н Сердика, ул. “Опълченска“, бл. 54, представлявано от Михаил Ганчев Додунеков – управител. ЕИК 121763911 3. “ЕЛПАК-ЛИЗИНГ“ ООД, гр. Варна 9002, ул. “Иван Богоров“ № 12, ет.2, представлявано от Пламен Антонов Калайджиев – управител. ЕИК 103506445