Версия за печат

00752-2016-0005

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Сияна Вълчева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9823653, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР (ДУССД - МВР)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/sledgarancionna_poddryjka_cais.htm.

Електронен достъп до информация: http://www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/sledgarancionna_poddryjka_cais.htm.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране: 1. в пунктовете за персонализация и системата за управление за персонализация (СУП), както и осигуряване на специални консумативи, необходими за работата на техническите средства; 2. на подсистемите на МВР, осигуряваща издаването на български лични документи (БЛД), съхраняване на данните за тях, както и средства за тяхната защита; 3. за анализ и проверка на български лични документи и защитите им в лаборатории на МВР“. Обособена позиция № 2: „Следгаранционна поддръжка на технически средства, осигуряващи инфраструктурата на системата на МВР за български лични документи – автономна електрозахранваща система“. Обособена позиция № 3: „Следгаранционна поддръжка на технически средства, осигуряващи инфраструктурата на системата на МВР за български лични документи – прецизни климатици“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на предоставяне на услугите по обособени позиции, както следва: за обособена позиция № 1: гр. София и територията на страната (ОДМВР), съгласно списък с адреси за поддръжка на технически и програмни средства на системата за управление за персонализация (СУП) и осигуряване на специални консумативи, необходими за техническите средства в пунктовете за персонализация, описани в Таблица 3 от Техническата спецификация; за обособена позиция № 2: гр. София, ул. Теодосий Търновски № 42, Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР; за обособена позиция № 3: гр. София, ул. Теодосий Търновски № 42, Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране: 1. в пунктовете за персонализация и системата за управление за персонализация (СУП), както и осигуряване на специални консумативи, необходими за работата на техническите средства; 2. на подсистемите на МВР, осигуряваща издаването на български лични документи (БЛД), съхраняване на данните за тях, както и средства за тяхната защита; 3. за анализ и проверка на български лични документи и защитите им в лаборатории на МВР“. Обособена позиция № 2: „Следгаранционна поддръжка на технически средства, осигуряващи инфраструктурата на системата на МВР за български лични документи – автономна електрозахранваща система“. Обособена позиция № 3: „Следгаранционна поддръжка на технически средства, осигуряващи инфраструктурата на системата на МВР за български лични документи – прецизни климатици“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
10122079.74 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 058 - 098011 от 23.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 812100-19133 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиранe
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ВЕРИДОС ГМБХ, HRB 155795B, Ораниенщрасе 91, ФРГермания 10969, Берлин, Тел.: 004989 41197172, E-mail: labinot.carreti@veridos.com, Факс: 004989 4119787172

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10069759.74 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 5785опм-5-5785мпд-19 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Следгаранционна поддръжка на технически средства, осигуряващи инфраструктурата на системата на МВР за български лични документи – прецизни климатици
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Клима и Вент ООД, ЕИК 130837969, кв.Симеоново, ул.85-та № 15, РБългария 1434, София, Тел.: 02 8655146, E-mail: office@klimaivent.bg, Факс: 02 9633797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 52320 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ВЕРИДОС ГМБХ - HRB 155795B; „Сименс” ЕООД, ЕИК 121 746 004 „Джи Ай Ентърпрайс” ООД, ЕИК 148 116 325 „Зефир Климатични системи” ЕООД, ЕИК 121 464 567 „Клима и Вент” ООД , ЕИК 130837969