Версия за печат

00140-2016-0001

BG-Ихтиман: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Ихтиман, ул. Цар Освободител № 123, За: Цветелина Хаджийска, Република България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550

Място/места за контакт: община Ихтиман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ihtiman-obshtina.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=3&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc&obj_id=145.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания в община Ихтиман”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Ихтиман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е „Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания в община Ихтиман”, като транспортното средство трябва да е ново, неупотребявано, в отлично техническо състояние и да отговаря на изискванията, заложени в техническите спецификации - част от документацията за участие в процедурата. Доставката е предвидена по проект по проект № BG05M9OP001-2.002-0195-С001/18.12.2015г. „Община Ихтиман с грижа и подкрепа за независим живот”, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34114400

Описание:

Микробуси

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
64420 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Гаранционни условия ; тежест: 10
Показател: Брой екстри извън посочените в тех.задание; тежест: 20
Показател: Срок на доставка; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 714276 от 17.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 44 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания в община Ихтиман”
V.1) Дата на сключване договора
30.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кънтри Ауто ООД ЕИК:112666737, ул. Малина Тодорова №9, Република България 46401, Ракитово, Тел.: 0888 218499, E-mail: kuntryauto@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 70000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 64420 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Доставката е предвидена по проект по проект № BG05M9OP001-2.002-0195-С001/18.12.2015г. „Община Ихтиман с грижа и подкрепа за независим живот”, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Кънтри Ауто" ООД, с ЕИК: 112666737 ; "Мото пфое" ЕООД, с ЕИК: 000646811; "Лидеркар-3000" ООД, с ЕИК: 120563555


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор