Версия за печат

00631-2016-0008

BG-Челопеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Челопеч, бул. Трети март №1, За: Сашка Христова Вътева, Република България 2087, Челопеч, Тел.: 07185 2550, E-mail: ob_chelopech@chelopech.org, Факс: 07185 2360

Място/места за контакт: община Челопеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chelopech.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.chelopech.org/?page=3346.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001 по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001, която доставка е запазена за специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания; Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Челопеч
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001 по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001, която доставка е запазена за специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания; Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001, съгласно Техническите спецификации. Дейността съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001 предвижда доставка на оборудване и обзавеждане, необходимо за новосъздадения Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда. Целта на общинската администрация е да създаде условия за предоставяне на качествени услуги в Центъра, за което е необходимо да бъде извършено подходящо оборудване и обзавеждане за ремонтираните помещения. Основните зали, в които ще се предоставят услугите са: 1. Кабинет, в който ще се предоставят здравни услуги; 2. Кабинет, в който ще се предоставя психологическа и социална подкрепа на целевата група, както и на лицата, предоставящи услугите "личен асистент" и "домашен помощник"; 3. Зала за рехабилитация, в който ще се предоставят услугите от назначения рехабилитатор; 4. Всекидневна за социални контакти на хората с увреждания и възрастни над 65 г. След оборудването и обзавеждането на помещенията ще бъдат създадени всички условия за предоставяне на качествени интегрирани услуги за хората в неравностойно положение и възрастните над 65 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39121100, 39110000, 39143121, 39122100

Описание:

Бюра
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Гардероби с окачалки за дрехи
Шкафове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13645.85 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 728872 от 13.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-94 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001,
V.1) Дата на сключване договора
01.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, ЕИК 201741844, бул. Столетов №127, ет.1, ап.1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777, E-mail: office@smartbusiness.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 13000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11700 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-104 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обзавеждане на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда по проект „Подкрепа за независим живот в община Челопеч“ съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002-0235-C001, която доставка е запазена за спец. предприятия и кооперации на хора с увреждания
V.1) Дата на сключване договора
11.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАД ДИЗАЙН ЕООД, ЕИК 203407291, ул. Св. Иван Рилски №351, Република България 2600, Дупница, Тел.: 0879 617600, E-mail: nad_design@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1945.85 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на настоящата поръчка се осигурява от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, Инвестиционен приоритет №3: „Повишаване на достъпа до услуги, които са на достъпна цена, устойчиви и висококачествени, включително здравни и социални услуги от общ интерес”, Специфична цел 1 към ИП №3: „Подобряване на достъпа на хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване до услуги за социално включване и здравеопазване” по Процедура №BG05М9ОР001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, ЕИК 201741844 НАД ДИЗАЙН ЕООД, ЕИК 203407291 лЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД, ЕИК 203750968


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор