Версия за печат

00207-2016-0029

BG-В. Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна здравноосигурителна каса, ул Ивайло 2, За: Христо Ангелов Ангелов, Р България 5000, В. Търново, Тел.: 062 611203 ; 062 611201, E-mail: tarnovo@nhif.bg, Факс: 062 611202

Място/места за контакт: РЗОК В. Търново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nhif.bg/web/guest/780.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК - В. Търново, включително доставка и монтаж на резервни части.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: РЗОК - В. Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

І. Предмет на поръчката Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части. ІІ. Обхват на предмета на поръчката Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, включва: 1. Сервизно обслужване на компютърна и периферна техниката за следгаранционна поддръжка, както следва: № Компютърна техника Брой 1 Компютър НР Compaq DC 5750 Bussines 38 2 Компютър НР Compaq DC 6005 Bussines 16 3 Монитор HP L 1706 38 4 Монитор HP LA 2006 16 № Периферна техника Брой 1 Принтер Lexmark T650 DN 6 2 Принтер Brother HL-5250DN 4 3 Принтер Kyocera Mita FS-3820DN 3 4 Принтер Kyocera FS1000+ 3 5 Принтер HP LaserJet 1010 1 6 Принтер HP LaserJet 1100 2 7 Принтер лазерен Samsung CLP-300 ( цветен) 1 8 Устройство мултифункционално Samsung SCX 4300 1 Компютърна техника, на която следгаранционното поддържане да започне от 01.01.2017 г. № Компютърна техника Брой 1 Компютър TURBO-X 4 2 Монитор TURBO-X 4 2. Доставка и монтаж на резервни части за компютърна и периферна техника посочени по-долу по видове и параметри: № по ред Артикул резервни части I Компютър HP compaq DC 5750 1 Оперативна памет DDR2 – 1GB 2 Оперативна памет DDR2 – 2GB 3 Твърд диск 160 GB - SATA 4 Твърд диск 250 GB - SATA 5 DVD R/W - SATA 6 Захранване 250 W HP II Компютър HP Compaq 6005 1 Оперативна памет DDR3 – 1GB 2 Оперативна памет DDR3 – 2GB 3 Твърд диск 250 GB - SATA 4 Твърд диск 500 GB - SATA 5 DVD R/W - SATA 6 Захранване 250 W HP III Компютър TURBO-X 1 Оперативна памет DDR3 – 1GB 2 Оперативна памет DDR3 – 2GB 3 Твърд диск 500 GB - SATA 4 DVD R/W - SATA 5 Захранване 250 W HP IV Мрежово оборудване 1 Мрежови адаптор /суич/ 10/100М - 8 порта 2 Кабел LAN 2xRJ45 – 3 метра 3 Кабел LAN 2xRJ45 – 5 метра 4 Кабел LAN 2xRJ45 – 7 метра ІІІ. Технически изисквания към услугата: 1.Следгаранционното сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Велико Търново включва: Профилактика на периферна техника. Профилактиката на принтерите включва почистване на модули и възли при писмена заявка от възложителя 2 пъти в годината. Ремонт на компютърна и периферна техника. Ремонта на компютърната и периферна техника включва: известяване за проблем от заявителя; диагностика от изпълнителя; доклад за резултат от диагностиката и предложение от изпълнителя; ремонт след писмено съгласие от заявителя; тестване на ремонтираната техника. Сервизното следгаранционно обслужване обхваща всички дейности по привеждането на компютърната и периферна техника в изправно състояние. Всички операции, свързани с обслужването трябва да се извършват в съответствие със стандартите и изискванията на производителя за съответната марка принтери. При необходимост от извършване на ремонт, в това число доставка и влагане на резервни части, Възложителят възлага същият с писмена заявка по факс или ел. поща. 2. Изпълнителят следва писмено да посочи гаранционен срок на извършените дейности, който не може да бъде по-кратък от шест месеца. Гаранционният срок на вложените резервни части не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. 3. Заплащането на всички дейности извън дейностите, описани в ценовото предложение на Изпълнителя, се доказват с фактури и подробни количествено-стойностни сметки. В случай на некачествен ремонт, извършен от Изпълнителя, същият се отстранява за сметка на Изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

www.nhif.bg/web/guest/780

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727014 от 11.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История РД-14-12 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК - В. Търново, включително доставка и монтаж на резервни части.
V.1) Дата на сключване договора
15.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД ЕИК 121814067, ул. Бесарабия 24, Р България 1517, гр. София, Тел.: 02 91945, E-mail: sbs@sbs.bg, Факс: 02 9455959

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД гр. София ул. Бесарабия 24


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор