Версия за печат

00530-2016-0003

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Дондуков № 52, За: П.Атанасова, България 1000, София, Тел.: 02 98593051, E-mail: p.atanasova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция КПМД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2851.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на устни и писмени преводи и легализация на документи за нуждите на НАП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: България и чужбина
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката включва: (1) Извършване и предоставяне на качествени и професионални писмени и устни преводи по време на работни срещи, семинари, обучения, командировки и други служебни мероприятия на НАП на цялата територия на България и в чужбина на следните езици: - английски, френски, немски и руски (І група); - испански, италиански, румънски, гръцки, турски, унгарски и полски (ІІ група); - други (III група). (2) Извършване на услуги по легализация и заверка на документи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79530000, 79540000

Описание:

Услуги по писмени преводи
Услуги по устни преводи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1. Брой други (различни от І и ІІ група) езици, за които участникът разполага със заклети преводачи (съгласно представения актуален списък на заклетите преводачи, издаден от МВнР) ; ; тежест: 40
Показател: К2: Най-кратък срок за изпълнение на стандартна страница (1500 знака без интервалите) ; тежест: 60
Показател: К3. Цена на писмен превод от чужд на български език на стандартна страница; ; тежест: 40
Показател: К4. Цена на писмен превод от български на чужд език на стандартна страница ; тежест: 15
Показател: К5. Цена на консекутивен превод за един преводач на час ; тежест: 25
Показател: К6. Цена на синхронен превод за един преводач на час ; тежест: 5
Показател: К7.Цена за услугата по заверка и легализация в Консулски отдел на МВнР на документи (без да са включени държавните такси) ; тежест: 5
Показател: К8. Цена за спешен писмен превод на стандартна страница ; тежест: 5
Показател: К9. Отстъпка, предоставяна при устни преводи при наемане на един преводач или екип от преводачи за повече от 2 дни ; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 713162 от 12.02.2016 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 714164 от 17.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 126 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на устни и писмени преводи и легализация на документи за нуждите на НАП
V.1) Дата на сключване договора
11.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„МИТРА ТРАНСЛЕЙШЪНС“ ООД, ЕИК: 103913291, ул. Цар Асен 11, офис 4, България 9000, Варна, Тел.: 052 620280

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 126666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок на договора /изпълнението на поръчката/ - 24 месеца, считано от датата на влизане в сила на договора - 30.09.2016г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката - 126 666,67лв. без ДДС; ППлащането за извършените преводачески услуги ще се извършва най-късно до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на оригинална фактура, приемо–предавателен протокол за реално извършена работа и приетата заявка за превод. Окончателната стойност на договора се формира от общата стойност на всички заявени и извършени преводачески услуги.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул.Витоша № 2, България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Митра Транслейшънс“ OOД, ЕИК: 103913291 „Санскрит” ЕООД, ЕИК: 201178367 „Орхидея 94“ ЕООД, ЕИК: 130291826 „Арте.Док” ЕООД, ЕИК: 131303612 „Интерланг“ ЕООД, ЕИК: 121162565 „Транслингва Европа“ ООД, ЕИК: 121465587 „Лозанова 48” ООД, ЕИК: 121878917


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор