Версия за печат

02711-2015-0168

BG-Балчик:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF-%E2%84%963-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 130 от 10.12.2015 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02711-2015-0168
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

“ Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества продукти за растителна защита за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Балчик” през 2016г.”


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 10 от 11.02.2016 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

ЕООД НИТРОФЕРТ с ЕИК 203644479, обл. Варна, общ. Девня, гр. Девня 9160, Административна сграда на Агрополихим АД, Република България 9160, Девня, Тел.: 088 8299832, E-mail: nitrofert@abv.bg, Факс: 051 997594

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя за осъществяване селскостопанската дейност на ТП „ ДЛС Балчик” през 2016г. прогнозни количества хербициди, инсектициди, фунгициди, листен тор за растителна защита по селскостопански култури от пшеница, слънчоглед, царевица и люцерна по вид, наименование и активно вещество посочени в техническо предложение – приложение № 3 и техническа спецификация Приложение № 1 и неразделна част от настоящия договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича " доставка". (3). Обявените количества са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя, като последния не се ангажира с тяхното пълно усвояване. (4). Активните вещества в доставените продукти за растителна защита са разрешени за употреба на територията на Европейския съюз (5). Всички продукти, предмет на доставката, са нови, във фабрично запечатани опаковки без скрити или явни дефекти, с етикети на български език, съдържащи информацията по чл. 4 от Наредба за условията и реда за етикетиране на продукти за растителна защита (4). Доставките ще се изпълняват по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката., като сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис на ел. адрес: nitrofert@abv.bg. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата.. (5). Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представена от Изпълнителя ценова оферта по приложената спецификация (6). Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол/стокова разписка или еквивалентен документ, подписан от двете страни в два екземпляра. (7). За дата на доставката се счита датата на подписване на приемо - предавателния протокол/стокова разписка от Възложителя. ІІ. СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ Чл. 2.(1). Срок за изпълнение на договора: 1. Срок за доставка- – 2 (два) календарни дни, след заявка на Възложителя. 2. Срок на договора – 01.08.2016г. или до изчерпване на финансовия ресурс от 10135.30лв. ( десет хиляди сто тридесет и пет лева, 30ст.) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. (2). Място на доставка - „Ремонтна работилница” представляваща складова база на Възложителя, находяща се в гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 81, общ. Балчик, обл. Добрич.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

01.08.2016 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
10135.3 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

01.08.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 73% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Съгласно сключеният между страните договор Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества хербициди, инсектициди, фунгициди, листен тор за растителна защита за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик при „СИДП” ДП гр. Шумен, а доставките ще се изпълняват по поръчка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката, но сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. Срокът на договора е определен до 01.08.2016г. или до изчерпване на финансовия ресурс от 10135.30лв. ( десет хиляди сто тридесет и пет лева, 30ст.) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. За срока на договора Възложителят е направил заявки, респективно са извършени от Изпълнителя в срок доставки на стойност в размер на 7438.80лв. без вкл. ДДС.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7438.8 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 438/07.12.2015г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

11.08.2016 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Калинка Донкова Тодорова
Длъжност: Директор на ТП " ДЛС Балчик"