Версия за печат

02718-2016-0093

BG-Първомай: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство-Първомай териториално поделение към Южноцентрално държавно предприятие гр.Смолян, ул.Йоан Екзарх №6, За: Веселина Димитрова, България 4270, Първомай, Тел.: 0336 62331, E-mail: dgsparvomai@ucdp-smolian.com

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dgsparvomai.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=1042.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горитеДруго (моля пояснете): дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административна сграда на Държавно горско стопанство-Първомай
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000, 30125100, 30197630, 30192000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Касети с тонер
Хартия за печатане
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
18000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729554 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 51 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали”
V.1) Дата на сключване договора
12.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Панда Експерт ООД, общ.Столична, ул.Враня №57-59, бл.1, вх.1, ет.1, ап.1, България 1233, София, Тел.: 0898 696559

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18000 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Панда експерт” ООД гр.София; 2.Хорека логистик” ООД гр.София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор