Версия за печат

00530-2016-0027

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие 106, За: С.Тименова, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nra.bg/news?id=2921.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на извършване на услугите – административните сгради и помещения на НАП в съответните градове и места, находящи се както следва: за ТД на НАП Пловдив в административна област Пловдив и в ГКПП „Капитан Петко Войвода“: - административните сгради в АО Пловдив, находяши се в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106 (десететажна и триетажна сгради); ул. Радецки №18А; ул. Чернишевски №3; ул. „Победа №17, в гр. Карлово на ул. Тодор и Ана Пулеви № 1; в гр. Асеновград на пл. Тракия № 8, - ГКПП „Капитан Петко Войвода“, находяща се в АО Хасково. за офис Кърджали - гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; за офис Стара Загора - гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1 и гр. Казанлък, ул. Александър Батенберг № 4; за офис Пазарджик - гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7 и ул. Гурко № 6; за офис Хасково - гр. Хасково, пл. Свобода № 2 и бул. България № 152; за офис Смолян - гр. Смолян, бул. България № 12;
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката”. Предметът на поръчката е включен в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки (отм.), утвърден с РМС №551/25.07.2014г. (чл. 30 (отм.) от Закона за интеграция на хората с увреждания във връзка с чл.16г от ЗОП (отм)).

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
202000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Най-ниска предложена обща цена без ДДС за абонаментно техническо поддържане;; тежест: 42
Критерий: Най-ниска обща стойност на единичните цени на резервните части и консумативи без ДДС; тежест: 35
Критерий: Най-ниска часова ставка без ДДС (лв. за един час) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 22
Критерий: Най-ниска предложена цена без ДДС за еднократно преместване на 1 (един) брой климатизатор; тежест: 1
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение на директора на ТД на НАП Пловдив изх № РД-44-9/11.04.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 032 - 051771 от 16.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 131810 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 55 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Рейб ЕООД, ЕИК 203434363, ж.к Даме Груев, бл.21, вх. Б, ап.5, България 8800, Сливен, Тел.: 088 7622727

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 202000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 202000 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен за срок от 24 месеца, с начална дата на изпълнение не по-рано от 29.10.2016 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Във връзка с §18 от ПЗР на ЗОП (обн. ДВ бр.13 от 16.02.2016 г. в сила от 15.04.2016 г.) Обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1, може да иска: 1. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2; 2. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, букви "а" и "б"; 3. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в". (2) Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. (3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Недействителност на договора или на рамковото споразумение по ал. 1 може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключването му в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването. (4) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., изм. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор на основание чл. 4, т. 2, 4 и 5, чл. 12, ал. 1, т. 2 - 9, 11 - 15 и чл. 13, ал. 1 и е посочил мотиви за прилагане на съответното основание, се прилага двумесечният срок по ал. 3. (5) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор или за рамково споразумение преди приключване на производство по обжалване, двумесечният срок за искане на недействителност на основание чл. 41б, ал. 1, т. 3 тече от влизането в сила на решението, с което е отменено обжалваното решение на възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Айфест ЕООД, ЕИК 121115341 Рейб ЕООД, ЕИК 203434363