Версия за печат

00383-2016-0014

BG-Добрич:

РЕШЕНИЕ

Номер: Р-29 от 08.08.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община град Добрич, ул. България № 12, За: инж. Даниела Милкова, Весела Димитрова, Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://46.47.127.246/procurement.aspx?ProviderID=92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f&Guid=84e596eb-dbcc-4112-9f4b-5cf0e852e8c1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на допълнително проектиране и реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежи на гр. Добрич по Проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Добрич – Фаза 1. Обществената поръчка включва 3 /три/ обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Извършване на допълнително проектиране, реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа гр.Добрич и съпътстващ водопровод – ЛОТ 1“; Обособена позиция № 2 – „Извършване на допълнително проектиране, реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежa на гр. Добрич, етап 1, обхващащ: Водоснабдяване – ЛОТ 2“ и Обособена позиция № 3 – „Извършване на допълнително проектиране, реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежa на гр. Добрич, етап 1, обхващащ: Водоснабдяване – ЛОТ 3“

II.3) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на всеки един от договорите за обособените позиции участникът избран за изпълнител се предвижда да извърши следните дейности, които са свързани с изграждането на обекта и представляват условие, следствие или допълнение към него: 1. Допълнително проектиране и съпътстващите го проектантски дейности, които не са включени в първоначалния Инвестиционен проект, в съответствие със Заданието за проектиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, приложени от документацията за участие и изпълнение на дейностите по авторски надзор на изготвените проекти в резултат на допълнителното проектиране; 2. Изпълнение на СМР съгласно Техническото си предложение за изпълнение на поръчката, Инвестиционния проект и Линейния график за изпълнение на ППР и СМР, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР; 3. Действителните количества необходими за изпълнение на обекта, които са в по- голям размер от количествата предвидени в проекта и/или не са били включени в проекта; 4. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на инвестиционния проект строителни продукти; 5. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и влагането им в обекта, предмет на поръчката; 6. Ще изиска от Възложителя, в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата, осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с изготвения от него План за безопасност и здраве на обекта, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда обекта; 7. В случаите, когато е необходимо в допълнение на инвестиционния проект извършване на проектантски работи във връзка с изграждането на обекта ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране; 8. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 9. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на обекта; 10. Участие в процедурата по въвеждане на обекта в експлоатация; 11. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на обекта и въвеждането му в експлоатация; 12. Отстраняване на Дефекти в Гаранционните срокове на обекта; 13. Задължения предвидени в документите одобрени и прилагани по Оперативна програма „Околна среда 2014- 2020 г.“ 14. Прецизно геодезическо замерване на теренната основа на обекта; 15. Всички други дейности, необходими за изпълнението на предмета на поръчката и гаранционното поддържане на обекта, освен ако договорът или българското законодателство не ги вменяват изрично на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, КОНСУЛТАНТА или трето лице. Подробно описание на дейностите по проектиране се съдържа в Заданието за проектиране за всяка от обособените позиции, към документацията за участие са приложени и инвестиционните проекти за всяка от позициите.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: Р-18 от 14.04.2016 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2016-730253
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2016/S 76 - 133201 от 19.04.2016 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 383-2016-14
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

14.04.2016 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 9, т. 2 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
29/06/2016 17:00
Да се чете:
12/08/2016 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
29/06/2016 17:00
Да се чете:
12/08/2016 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
30/06/2016 14:00
Да се чете:
15/08/2016 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Срещу отговор на получено запитване по обществената поръчка е постъпила жалба от страна на "КАЛИНОВ СТРОЙ" ЕООД град София, с която е поискана и временна мярка „спиране на процедурата“. Община град Добрич е предприела всички законови действия, като изцяло законосъобразно се е съобразила с императивната разпоредба на чл. 203, ал. 1 и ал. 3 от ЗОП, съгласно която възложителят е длъжен да спре процедурата за възлагане на обществената поръчка. На 28.06.2016 г. Община град Добрич е изпратила информация до АОП за спиране на цялата процедура, която в същия ден е публикувана на страницата АОП и на Профила на купувача. С Определение № 480-19.07.2016г. на Комисия за защита на конкуренцията по преписка КЗК – 390/2016 г., КЗК оставя без уважение искането за налагане на временна мярка по Жалба по ЗОП № ВХР-1128-14.06.2016 от "КАЛИНОВ СТРОЙ" ЕООД град София, като същото е публикувано и общо достъпно на официалния сайт на Комисията. На 27.07.2016 г. КЗК е уведомила Община град Добрич, че срещу Определението на КЗК няма постъпила жалба, и следователно същото е влязло в сила.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

08.08.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Йордан Тошков Йорданов
Длъжност: Кмет на Община град Добрич