00275-2016-0007
Технически редакции | ||
08.08.2016 11:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.08.2016 11:15 ч. : | 08/08/2016 11:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.08.2016 11:15 ч. : | 08/08/2016 11:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.08.2016 11:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Годеч: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
Услуги
Община Годеч, пл. Свобода №1, За: инж. Ангел Ангелов, Република България 2240, Годеч, Тел.: 0729 22300, E-mail: obshtina_godech@abv.bg, Факс: 0729 23513
Място/места за контакт: Общинска администрация -ГодечИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.godech.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.godech.bg/index.php/arhiv-protzeduri/1144-obshtestvena-porachka-033-16-ot-11042016-.
Електронен достъп до информация: www.godech.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Годеч, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и избор на изпълнители, включително анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности за проект Обект № 1: „Ремонт и преустройство на Начално училище “Христо Ботев”, находящо се в УПИ I-за училище, кв.38 по плана на гр.Годеч”, проект Обект № 2: “Ремонт и преустройство на училище “Проф.д-р Асен Златаров, находящо се в УПИ I-за училище, кв.64 по плана на гр.Годеч” и проект Обект № 3: “Ремонт и преустройство на ОДЗ “Юрий Гагарин”, находящо се в УПИ II-за детско заведение, кв.14 по плана на гр.Годеч”, финансирани със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г."
Предмета на поръчката е „Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Годеч, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и избор на изпълнители, включително анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности за проект Обект № 1: „Ремонт и преустройство на Начално училище “Христо Ботев”, находящо се в УПИ I-за училище, кв.38 по плана на гр.Годеч”, проект Обект № 2: “Ремонт и преустройство на училище “Проф. Асен Златаров, находящо се в УПИ I-за училище, кв.64 по плана на гр.Годеч” и проект Обект № 3: “Ремонт и преустройство на ОДЗ “Юрий Гагарин”, находящо се в УПИ II-за детско заведение, кв.14 по плана на гр.Годеч”, финансирани със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г.”. Задачите и обема по общ.п-ка са описани подробно в техн. спец. и вкл. 3 основни дейности: 1. Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта: Изготв. на Заявлението за подпом. и комплект. на необходимите докум. вкл и анализ на икон. и екол. устойч.на проекта, ще се извърши след, датата на получено при Изпълнителя, уведомл./известие от Възложителя за стартиране изпълнението на съответната дейност. Крайният срок за изпълнение на възложената с уведомлението/известието, дейност е не по късно от 5 кал. дни предхождащи крайната дата за прием на проектни предложения по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”, съгласно официално публикувания индикативен график или документ за прием на Заявления за подпомагане, публикуван на официалната интернет страница на „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.” - Подготовка на заявления за подпомагане; -Окомплектоване на изискуемите документи към заявлението за подпомагане;-Определяне на бюджета на проекта в заявлението. Прецизиране обхвата на обектите след изготвени КСС на база технически проекти;-Изготвяне на анализи за икономическа устойчивост на проекто заявлението; -Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие” по повод разглеждането на входираното заявление; Крайният срок за изпълнение на възложената с уведомл./известие е не по късно от 5 кал.дни предхождащи крайната дата за прием на проектни предложения по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”, съгласно официално публикувания индикативен график или документ за прием на Заявления за подпомагане, публикуван на официалната интернет страница на „Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.”. 2. Правни услуги свързани с подготовка на тръжни процедури по ЗОП за възлагане на одобрените инвестиционни дейности - Изготвяне на тръжни документации, за провеждане на процедури за избор на изпълнители по проекта, в съответствие с изискванията на ЗОП и конкретните насоки и изисквания на финансиращата програма.Срок за изготвяне на Списък с планираните обществени поръчки и Описателен документ към него, в които да изложи изискуемата информация за проекта, за който се отнасят–до 10 (десет) календарни дни от получаване на уведомление/известие.Срок за изготвяне на пълния пакет от докум. за участие необходими за възл. на общ.пор. по проекта, за който има сключен договор за отпускане на финансова помощ – до 30 кал.дни от получаване на уведомление/известие.3. Консултантски услуги, свързани с управлението на проекта, включително подготовка на заявки за плащане- Подпомагане процеса на докум. на изпълнението на проектите, вкл. комплект. на пакета от документи към заявки за плащане, Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект до окончателно отчитане в ДФЗ.Крайният срок за приключване на дейностите по проекта е не по-късно от 15.09.2020 г.
79100000, 71541000, 79400000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
30.06.2016 г.
2
„ОБЕДИНЕНИЕ ПРОЕКТ КОНСУЛТ ”, р-н Оборище, ул. „Екзарх Йосиф” №66, ет.5, Република България 1000, София, Тел.: 0893 777705, E-mail: generisad@gmail.com
НЕ
ДА
Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП /отм./
08.08.2016 г.
„ФИН-СПРЕД” ЕООД, гр. София, ж.к. Лагера, бул. „Цар Борис III”,бл.44, вх. А, партер, ел.поща: fin.spread@gmail.com; „ОБЕДИНЕНИЕ ПРОЕКТ КОНСУЛТ ”- гражданско дружество ,гр. София-1404, р-н Триадица, ж.к. Гоце Делчев, бл.102, вх.Г, ет.7, ап.81,ел. поща: generisad@gmail.com, членовете на дружеството са: "РИН КОНСУЛТ" ЕООД- град София-1606, ул."Георги Софийски" №70, бл.18, вх.В, ап.34 и "ДЖЕНЕРИС" АД - гр. София- 1404, р-н Триадица, ж.к. Гоце Делчев, бл.102, вх.Г, ет.7, ап.81