Версия за печат

00690-2016-0009

BG-с.Борован: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 106630117

Община Борован, ул.Иван Вазов №1, За: Илияна Донкова Дончовска- Бърдарска, Република България 3240, с.Борован, Тел.: 09147 9203, E-mail: ob_borovan@abv.bg, Факс: 09147 9200

Място/места за контакт: Общинска администрация Борован

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.borovan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://borovan.bg/?lang=bg&r=home/t811.

Електронен достъп до информация: http://borovan.bg/?lang=bg&r=home/t811.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Борован, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и избор на изпълнители, включително анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности за проект «Основен ремонт на пътища в община „Борован“ – с.Борован, ул. Иван Вазов (от о.т. 380 до път VRC 1015) и път Добролево – Сираково (път VRC 1016)”, проект «Основен ремонт на улична мрежа в община „Борован“ – с.Борован, ул. П. Славейков - от о.т. 170 до о.т. 18, и с.Малорад, ул. Гаврил Генов” и проект «Основен ремонт на улична мрежа в община „Борован“ – с.Борован, ул. П. Евтимий (от о.т. 211 до о.т. 19) и с. Добролево - ул. Вестителя (от о.т. 210 до о.т. 182), ул. Здравец (от о.т. 196 до о.т. 194), ул. Веслец (от о.т. 213 до о.т. 180), ул. Дружба (от о.т. 180 – о.т.186 – о.т.147 – о.т.12), ул. Благой Манов (от о.т. 213 – о.т.1 – о.т.14 – о.т.68 – о.т.49)”, финансирани със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Борован, обл.Враца
Код NUTS: BG313
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за община Борован, свързани с подготовка за кандидатстване и последващо управление, отчитане и избор на изпълнители, включително анализ на икономическа и екологическа устойчивост на проекта и инвестицията и други икономически и социални анализи, нормативно изискуеми за конкретни дейности за проект «Основен ремонт на пътища в община „Борован“ – с.Борован, ул. Иван Вазов (от о.т. 380 до път VRC 1015) и път Добролево – Сираково (път VRC 1016)”, проект «Основен ремонт на улична мрежа в община „Борован“ – с.Борован, ул. П. Славейков - от о.т. 170 до о.т. 18, и с.Малорад, ул. Гаврил Генов” и проект «Основен ремонт на улична мрежа в община „Борован“ – с.Борован, ул. П. Евтимий (от о.т. 211 до о.т. 19) и с. Добролево - ул. Вестителя (от о.т. 210 до о.т. 182), ул. Здравец (от о.т. 196 до о.т. 194), ул. Веслец (от о.т. 213 до о.т. 180), ул. Дружба (от о.т. 180 – о.т.186 – о.т.147 – о.т.12), ул. Благой Манов (от о.т. 213 – о.т.1 – о.т.14 – о.т.68 – о.т.49)”, финансирани със средства по мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от ПРСР 2014-2020”. Задачите и обема по общ.п-ка са описани подробно в техн. спец. и вкл. 3 основни дейности: А. Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта: Изготв. на Заявлението за подпом. и комплект. на необходимите докум. вкл и анализ на икон. и екол. устойч.на проекта, ще се извърши след, датата на получено при Изпълнителя, уведомл./известие от Възложителя за стартиране изпълн. на съответната дейност. Крайният срок за изпълн. на възложената с уведомл./известието, дейност е не по късно от 5 кал. дни предхожд. крайната дата за прием на проектни предложения по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. по „ПРСР 2014-2020г.”, съгл. официално публикувания индикат. график или документ за прием на Заявления за подпомагане, публикуван на офиц. интернет страница на „ПРСР 2014-2020г.” - Подготовка на заявления за подпомагане; -Окомплектоване на изискуемите документи към заявлението за подпомагане;-Определяне на бюджета на проекта в заявлението. Прецизиране обхвата на обектите след изготвени КСС на база техн. проекти;-Изготвяне на анализи за икономическа устойчивост на проекто заявлението; -Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие” по повод разглеждането на входираното заявление; Крайният срок за изпълнение на възложената с уведомл./известие е не по късно от 5 кал.дни предхождащи крайната дата за прием на проектни предложения по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. по „ПРСР 2014-2020г.”, съгласно официално публикувания индикативен график или документ за прием на Заявления за подпомагане, публикуван на официалната интернет страница на „ПРСР 2014-2020г.”. Б. Правни услуги свързани с подготовка на тръжни процедури по ЗОП за възлагане на одобрените инвестиционни дейности - Изготвяне на тръжни документации, за провеждане на процедури за избор на изпълнители по проекта, в съответствие с изискванията на ЗОП и конкретните насоки и изисквания на финансиращата програма.Срок за изготвяне на Списък с планираните обществени поръчки и Описателен документ към него, в които да изложи изискуемата информация за проекта, за който се отнасят–до 10 (десет) кален. дни от получаване на уведомл./известие.Срок за изготвяне на пълния пакет от докум. за участие необходими за възл. на общ.пор. по проекта, за който има сключен договор за отпускане на финансова помощ – до 30 кал.дни от получаване на уведомл./известие.В. Консултантски услуги, свързани с управл-ето на проекта, вкл. подготовка на заявки за плащане- Подпомагане процеса на докум. на изпълнението на проектите, вкл. комплект. на пакета от докум. към заявки за плащане, Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвест. по съответния проект до оконч. отчитане в ДФЗ.Крайният срок за прикл. на дейностите по проекта е не по-късно от 15.09.2020 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79100000, 71541000, 79400000

Описание:

Юридически услуги
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
370461 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: Показател „Техническо предложение” (ТП)- подпоказатели:1.Предложена организация за изпълнение на дейностите, предмет на общ.поръчка, съгласно изискванията на Възложителя в техническата спец; тежест: 50
Критерий: Показател: Показател „Ценово предложение” (ЦП); ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 132040 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-Д-71 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.04.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение Консултантски и юридически услуги, ЕИК: 177005445, р-н: Триадица, ж.к Стрелбище, ул.Кестенова Гора №8,, Република България 1404, гр.София, Тел.: 0886 655086

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 390000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 370461 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Програма за развитие на селските райони 2014- 2020г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ОБЕДИНЕНИЕ КОНСУЛТАНТСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ УСЛУГИ, ЕИК: 177005445, ГР.СОФИЯ, Р-Н ТРИАДИЦА, Ж.К. СТРЕЛБИЩЕ, УЛ.КЕСТЕНОВА ГОРА №8 ЧЛЕНОВЕ НА ОБЕДИНЕНИЕТО: КОРЕКТ КОНСУЛТИНГ ГРУП ООД, ЕИК:203146222 И ТЕХНОМАГ ЕООД, ЕИК:200109724