Версия за печат

00309-2016-0002

BG-Гулянци: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гулянци, ул.Восил Левски №32, За: Адриян Апостолов, България 5960, Гулянци, Тел.: 06561 2171, E-mail: adrian_apostolov72@abv.bg, Факс: 06561 2567

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gulyantsi.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.gulyantsi.net/bg/cat/105.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на устройства и софтуер за предоставяне на дистанционни здравни и социални услуги“ в изпълнение на проект „Алтернатива за независими и спокоен живот”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Гулянци, ул. Васил Левски № 32
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва доставка на специализирано оборудване и разработване на Уеб-базирана система за предоставяне на дистанционни здравни и социални услуги в изпълнение на проект „Алтернатива за независим и спокоен живот” по процедура BG05M9OP001-2.002 „Независим живот“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. специализираното оборудване включва: • Електронен апарат за измерване на кръвно налягане с Bluetooth – 65бр • Пръстов пулсоксиметър с Bluetooth – 30бр • Устройство за трансфер на данни – 65бр • Кутия за прием на лекарства с аларма – 65бр • Апарат за измерване на кръвна захар с Bluetooth – 15бр • Електронна везна – 30бр • Термометър с Bluetooth – 20бр • Телекеър Аларма – 65бр • Настолен компютър -1бр • Монохромно лазерно многофункционално устройство 3 в 1. Принтер, скенер, копир. – 1бр

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 72200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Програмиране и софтуерни консултантски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
110650 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: Подпоказател Предложение за изпълнение на дейностите и идентифицирани от Възложителя рискове и области на проявление; тежест: 45
Показател: Подпоказател Методика за провеждане на софтуерни тестове; тежест: 25
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
Показател: Подпоказател Предложение за управление изпълнението на поръчката; тежест: 20
Показател: Подпоказател Подход и методика за осигуряване на гаранционно обслужване и поддържане работоспособността на системата; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 718347 от 09.03.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 99 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на устройства и софтуер за предоставяне на дистанционни здравни и социални услуги“ в изпълнение на проект „Алтернатива за независими и спокоен живот”.
V.1) Дата на сключване договора
20.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТЪРГ.БГ ООД 200083425, район Изгрев,ж.к.Изток, бл.217,фх.А,ет.3, ап.8, България 1113, гр.София, Тел.: 08 89531410, E-mail: palpurin@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 110650 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се осъществява по проект „Алтернатива за независим и спокоен живот”, Договор за предоставяне на БФП № BG05M9OP001-2.002-0078-C001, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ТЪРГ.БГ ООД ФЕЕМ КОТСУЛТ ЕАД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор