Версия за печат

00147-2016-0012

BG-Трън: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Трън, пл. „Владо Тричков” № 1, За: инж. Евгения Такова, Република България 2460, Трън, Тел.: 07731 9616, E-mail: obshtina_tran@mail.bg, Факс: 07778 7315

Място/места за контакт: гр. Трън, община Трън, етаж 1, стая 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://tran.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://tran.bg/op.php?place=202..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на ограда на СОУ „Гео Милев", гр.Трън.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Трън
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изграждане на ограда на СОУ „Гео Милев", гр.Трън Предвидени са следните видове работи: - Тесен изкоп земни почви; - Доставка и полагане на основа от пясък; - Бетон В-20 за ивични основи и стени; - Кофраж за стени; - Армировка; - Изработка и монтаж на 40.40.3; - Изработка и монтаж на 40.3; - Изработка и монтаж на пръти от N 16; - Минизиране на метални решетки; - Бл.боядисване на метална ограда; - Превоз на бетон; - Извозване на земни маси с камион на 7 км. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към документацията техническа спецификация и количественa сметкa.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
15964.97 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технологична последователност на строителните процеси (П1); тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение на поръчката (П2); тежест: 20
Показател: Срок за реакция за отстраняване на повреди и дефекти при аварийна нужда (П3); тежест: 10
Показател: Предлагана цена (П4); тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 728673 от 13.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 48 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за СМР
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВИВА – 92“ ООД, ЕИК 113585537, ул. „ Павликени“ №9, Република България 2460, Перник, Тел.: 0898 691682

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15964.97 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията относно законосъобразността на всяко решение, действие или бездействие на Възложителя в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие (съгл.чл.120 от ЗОП).

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ВИВА – 92“ ООД, ЕИК 113585537, „ЮНИС“ ООД, гр. Перник ЕИК 113032821, „ПЪТИЩА ПЛОВДИВ” АД ЕИК 115004094


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор